کد خبر: ۳۲۵۲۳۹
زمان انتشار: ۱۸:۰۰     ۱۷ تير ۱۳۹۴
معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهور از تغییر برنامه سفر روحانی برای شرکت در اجلاس بریکس خبر داد و گفت: رئیس‌جمهور کشورمان عصر امروز به روسیه می‌رود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، پرویز اسماعیلی معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهور، از تغییر برنامه سفر روحانی برای شرکت در اجلاس بریکس خبر داد و اظهار داشت: رئیس‌جمهور کشورمان عصر امروز (چهارشنبه) به دعوت رسمی ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه برای شرکت در اجلاس سران سازمان همکاری‌های بریکس به روسیه سفر می‌کند.

وی افزود: عزیمت رئیس‌جمهور از صبح پنج‌شنبه به عصر امروز چهارشنبه تغییر یافته است. این سفر دو روزه خواهد بود و برای ریاست جمهوری برنامه‌ای فشرده پیش‌بینی شده است.

معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهور تصریح کرد: رئیس‌جمهور در اجلاس سازمان‌ همکاری‌های بریکس به عنوان میهمان اختصاصی حضور و سخنرانی خواهد داشت.

اسماعیلی ادامه داد: دیدار و گفت‌وگوی دوجانبه با تعدادی از کشورهای سران عضو اجلاس شانگهای و بریکس نیز از دیگر برنامه های رئیس‌جمهور در سفر به روسیه است.

وی با بیان اینکه سازمان همکاری‌های بریکس شامل کشورهای روسیه، هند،‌ چین، آفریقای جنوبی و برزیل می‌شود خاطرنشان کرد: شهر اوفا در روسیه روزهای پنج شنبه و جمعه 18 و 19 تیرماه جاری میزبان سران کشورهای عضو سازمان همکاری‌های شانگهای، بریکس و اوراسیا است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها