يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۲۵۶۴۷
زمان انتشار: ۱۱:۲۰     ۲۰ تير ۱۳۹۴
مشاور فرهنگی رئیس‌جمهور گفت: ایران مدت‌هاست تصمیم سخت خود را گرفته است، حال نوبت دیگران است که دل از تحریم کنده و زبان تکریم را بیاموزند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس،حسام الدین آشنا مشاور فرهنگی رئیس جمهور در صفحه شخصی فیس بوک خود با اشاره به روند مذاکرات هسته‌ای نوشت:

«روحانی یک روز زودتر از معمول به روسیه رفت؛ با رئیس‌جمهور روسیه دیداری طولانی تر از معمول داشت، در این دیدار لاوروف هم حضور داشت .به خاطر این دیدار طولانی جلسه مشترک 14 زمامدار بریکس اوراسیا و شانگهای با نیم ساعت تاخیر شروع شد.

لاوروف در تمام مدت اجلاس پیامک میزد و دریافت می کرد. رئیس‌جمهور ایران سفر خود را کوتاه کرد و به ایران بازگشت؛ نیمه شب به تهران رسید و صبح در راهپیمایی روز قدس شرکت کرد. همان روز پوتین اعلام کرد تحریم‌های ایران باید به سرعت لغو شود .

بعدازظهر اعلام شد مذاکرات با سرعت رو به پیشرفت است. ایران مدت‌هاست تصمیم سخت خود را گرفته است حال نوبت دیگران است که دل از تحریم کنده و زبان تکریم را بیاموزند. ما هم اهل صومیم و هم اهل عید. عید فطر سه دهه _نه سی روز_استقامت مردم ایران پیشاپیش مبارک باد.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها