کد خبر: ۳۲۶۳۸۶
زمان انتشار: ۱۱:۱۷     ۲۳ تير ۱۳۹۴
ثبت‌نام سیزدهمین مرحله اعزام دانشجویان به عتبات عالیات از امروز سه شنبه ۲۳ تیرماه آغاز شده‌ و دانشگاهیان می‌توانند برای ثبت‌نام و اعزام به عتبات عالیات به نشانیwww.labbayk.ir مراجعه کنند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، ثبت‌نام سیزدهمین مرحله اعزام دانشجویان به عتبات عالیات از امروز سه شنبه 23 تیرماه در سایت لبیک آغاز شده‌ و اساتید، دانشجویان متاهل، دانشجویان دختر با یکی از محارم، پسران دانشجو و کارمندان دانشگاه‌ها می‌توانند برای ثبت‌نام و اعزام به عتبات عالیات اقدام کنند.

بنابراین گزارش، متقاضیان تشرف به عتبات عالیات باید برای ثبت‌نام از 23 تیر تا 2 مرداد ماه با مراجعه به سایت ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان ( لبیک) به نشانیwww.labbayk.ir اقدام کنند.

گفتنی است، قرعه کشی روز سوم  مرداد ماه انجام می‌شود و برگزیدگان پس از آن در سایت لبیک اعلام می‌شوند. هزینه عتبات دانشگاهیان با توجه به دوری و نزدیکی به مرز متفاوت است و میانگین قیمت به صورت زمینی در تهران 960هزار تومان و هوایی یک میلیون و 560 هزار تومان برآورد شده است.

همچنین قرار شده برای دانشجویان وام قرض‌الحسنه یک میلیون تومانی در نظر گرفته شود که بعد از قطعی شدن بانک عامل، این تسهیلات در اختیار زائرین دانشگاهی قرار خواهد گرفت.

لازم به ذکر است، اعزام دانشجویان به عتبات عالیات از 20 مرداد ماه آغاز و تا 20 آبان ماه مصادف با ماه محرم‌الحرام ادامه خواهد داشت و در این مدت روزانه 2 کاروان به صورت زمینی و هوایی و در مجموع 7 هزار نفر از دانشگاهیان سراسر کشور به عتبات عالیات اعزام خواهند شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها