کد خبر: ۳۳۰۵۵۷
زمان انتشار: ۰۱:۰۷     ۱۶ مرداد ۱۳۹۴
معاون اداری و مالی سازمان تأمین اجتماعی کشور از بدهی ۶۵هزار میلیارد تومانی دولت به تأمین اجتماعی خبر داد.
به گزارش پایگاه 598، رحیم اردلان، ظهر امروز در همایش تجلیل از کارفرمایان برتر آذربایجان شرقی، به بدهی بالای دولت به تأمین اجتماعی اشاره کرد و اظهار داشت: در سال ۸۴ دولت حدود ۴هزار میلیارد تومان به تأمین اجتماعی بدهکار بود و متأسفانه این میزان از سال ۸۴ تا کنون به بیش از ۶۵هزار میلیارد تومان افزایش یافته است و اگر دولت هر سال بخشی از این بدهی‌ها را پرداخت نکند تأمین اجتماعی با مشکل بزرگی مواجه خواهد شد.

وی گفت: از نمایندگان مجلس شورای اسلامی می‌خواهم که دولت را موظف کنند هر سال در بودجه دولت، رقمی برای پرداخت این بدهی‌ها اختصاص دهند.

مدیرکل سازمان تأمین اجتماعی استان هم در ادامه این همایش، با تأکید بر اینکه برای دست‌یابی به توسعه و پیشرفت به حرکتی هماهنگ بین همه دستگاه‌ها و نهادها نیاز است، خاطرنشان کرد: برداشتن موانع تولید و اشتغال عزم جدی و همکاری مسئولان را می‌طلبد.

جعفر سمساری، رفاه و آسایش کارگران و کارفرمایان را از اولویت‌های اصلی سازمان تأمین اجتماعی خواند و گفت: این سازمان تلاش می‌کند امورات و خدمات این سازمان را الکترونیکی کند تا افراد تحت پوشش سازمان زمان زیادی را برای انجام امورات خود صرف نکنند.

وی به معیار و ملاک انتخاب کارآفرین برتر هم اشاره کرد و گفت: حفظ حقوق بیمه شدگان، پرداخت به‌موقع حق بیمه، عدم دارا بودن بدهی و محکومیت کارفرما، رعایت مفاد اصل ۹۰ قانون تأمین اجتماعی، جذب نیروی کار جدید و استفاده از سیستم الکترونیکی خدمات، از مهمترین معیارهای انتخاب کارآفرینان برتر تأمین اجتماعی بود.

به گزارش تسنیم، در پایان این همایش از علی سالک، مدیریت گروه صنعتی آناتا، رسول بیوک مدیریت شرکت آیدین، تقی‌زاده، مدیریت شرکت ارس خودرو دیزل (آمیکو)، جواد فشنگچی، مدیریت شرکت آرد اطهر، طاهره علی‌پور، مدیریت مجتمع آموزشی رهنمون، محمد کاظمی‌نژاد، مدیریت شرکت آذر طلائی، غلامحسین خبازباشی، مدیریت شرکت سهند پولاد، رامین رادمنش، مدیریت شرکت داروسازی شهید قاضی و واهیق یاغوبان مدیریت شرکت تراشکاری مدرن‌کار به‌عنوان کارآفرینان برتر سازمان تأمین اجتماعی استان تجلیل شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها