کد خبر: ۳۳۱۴۰۷
زمان انتشار: ۱۷:۲۸     ۱۹ مرداد ۱۳۹۴
معاون وزیر ورزش افزود: به زودی اسپانسر پرسپولیس معرفی می‌شود/ مشکلات اساسنامه فدراسیون تیراندازی با کمان از قبل وجود داشته اما برگزاری انتخابات این فدراسیون در اولویت است
به گزارش پایگاه 598، وی در حاشیه مراسم افتتاح خوابگاه هندبال در مورد شایعاتی مبنی بر اینکه رویانیان اسپانسر پرسپولیس شده است، اظهار داشت: رویانیان اسپانسر پرسپولیس نیست و در خصوص اسپانسری این تیم همچنان در حال بررسی است و انشاالله به زودی اعلام می‌شود.

معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش در پاسخ به سوال «نسیم» در خصوص صحبت‌هایی که مبنی بر مشکلات سبک‌دست، اسپانسر باشگاه برای پرداخت به این تیم دارد، گفت: انشاالله در این زمینه مشکلی پیش نمی‌آید.

همچنین سجادی در مورد اضافه شدن اعضای جدید به هیات مدیره استقلال عنوان کرد: در این زمینه مشکل موضوع خاصی نیست و هر دو تیم استقلال و پرسپولیس از هیات رئیسه 7 نفره برخوردار هستند.

وی ادامه داد: فدراسیون هندبال یک فضای بی‌استفاده را بازسازی کرده و آنرا تبدیل به خوابگاه کرده و در این خصوص تمام هزینه‌ها را نیز خود فدراسیون انجام داده است.

معاون وزیر ورزش در خصوص برگزاری جام ریاست جمهوری هندبال گفت: برای اولین بار این جام  برگزار می‌شود و کار بسیار خوبی در زمینه استعدادیابی است و برای برگزاری این مسابقات وزارت ورزش به فدراسیون هندبال کمک می‌کند . مشهد همیشه آمادگی میزبانی مسابقات را دارد و امکانات خوبی هم دارد. دو هفته پیش از امکانات این شهر بازدید کردیم و با استاندار مشهد جلسه داشتیم و آمادگی این استان برای میزبانی را اعلام کردند.

وی در خصوص مشکلات اساسنامه فدراسیون تیراندازی با کمان گفت: این مشکلات از قبل وجود داشته است. برگزاری مجمع انتخابات فدراسیون تیراندازی با کمان در اولویت است و بعد از بررسی صلاحیت کاندیدها انتخابات برگزار می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها