کد خبر: ۳۳۲۵۶۱
زمان انتشار: ۰۴:۳۰     ۲۶ مرداد ۱۳۹۴
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «پرسپولیس در هفته‌های آینده به صدر جدول می‌رسد و آخر فصل معلوم می‌شود عملکرد تیم‌ها چطور بوده است.»
به گزارش پایگاه 598، علی علیپور در مورد شکست پرسپولیس مقابل سپاهان در چارچوب هفته سوم لیگ برتر اظهار داشت: «در نیمه اول بازی خوبی به نمایش گذاشتیم و از حریف هم پیش افتادیم، اما در شرایطی که عملکرد خوبی داشتیم شکست خوردیم. البته تازه سه هفته از لیگ گذشته و نباید در مورد شرایط پرسپولیس زود قضاوت کرد.»

 

وی ادامه داد: «بازیکنان با تمام وجود برای پرسپولیس بازی می‌کنند و هواداران هم مطمئن باشند پرسپولیس در هفته‌های آینده به صدر جدول می‌رسد. آخر فصل معلوم می‌شود عملکرد تیم‌ها چطور بوده است. بارسلونا هم با آن عظمتش چهار گل از بیلبائو خورد، اما چیزی از ارزش‌های این تیم کم نشده و نمی‌شود.»

 

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص پاس گلی که در بازی سپاهان به امید عالیشاه داد، گفت: «گل دومی که به سپاهان زدیم کاملاً یک کار تمرین شده بود. خوشحالم که توانستم برای پرسپولیس بازیکن مثمرثمری باشم.»

 

علیپور درباره اینکه چرا امید عالیشاه در بازی با سپاهان به او در موقعیتی خوب پاس نداد، خاطرنشان کرد: «ایرادی ندارد. من از عالیشاه درس‌های زیادی گرفته‌ام. عالیشاه با وجود سن کم، اما بسیار با تجربه بازی می‌کند. واقعاً خوشحالم که کنار عالیشاه بازی می‌کنم.»

 

وی در مورد بازی روز پنجشنبه پرسپولیس و ذوب‌آهن هم عنوان کرد: «بازی خیلی دشواری با ذوب‌آهن داریم. این تیم استقلال را شکست داده و قطعاً به دنبال امتیاز در دیدار مقابل پرسپولیس است. همیشه بازی کردن مقابل تیم‌های یحیی گل‌محمدی سختی‌های خاص خودش را دارد، اما خیلی امیدوارم که بتوانیم ذوب‌آهن را شکست بدهیم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها