کد خبر: ۳۳۲۶۴
زمان انتشار: ۰۱:۱۱     ۱۴ دی ۱۳۹۰
قائم مقام باشگاه پرسپولیس گفت: «برخی شیطنت ها باعث شده است که رابطه ما با باشگاه استقلال صمیمی نباشد.»
مازیار ناظمی درباره وی در وبلاگش می نویسد: «هر چند اسمش را بارها شنیده بودم ولی اولین بار بود ملاقتش میکردیم ، رفاقت 25 ساله اش با محمد رویانیان او را به پرسپولیس کشانده است جایی که دوران تلخ و حساسی را می گذارند.» با او در مورد مسایل گوناگون پرسپولیس صحبت کردیم بخشی از گفتگوی ما را می خوانید:

* قرمز دو آتشه هستم
یک پرسپولیسی دو آتشه بودم و هستم و خواهم بود از دوران کودکی به علی پروین و جعفر کاشانی علاقمند بودم وی در پاسخ به این سوال که مثل سردار رویانیان نشود که قبلا گفته بود استقلالیم ! مطمئن باشید همیشه قرمز بودم.

* خاطر سردار رویانیان از برنامه نود و فردوسی پور مکدر است
زارع قائم مقام باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال برنامه ورزش بدون ویرایش رادیو گفتگو که چرا رویانیان مدتی است با برنامه نود گفتگو نمی کند گفت : «خاطر سردار از رفتارهای فردوسی پور و برنامه نود مکدر است و حتی خود من هم مدتهاست که نود را نگاه نمیکنم چرا که این برنامه کمکی به حل مشکلات پرسپولیس نکرده است.»

* دنیزلی را دلالها معرفی نکردند، سفیر ایران نقش مهمی داشت
چطور شد رفتید سراغ دنیزلی ؟ زارع در پاسخ این سوال گفت : «وقتی پرسپولیس در هفته پنجم لیگ برتر در رتبه پانزده جدول بود همه استادیوم یک صدا نام دنیزلی را صدا زدند ما هم مطالعه کردیم شناخت قبلی داشتیم و مشاوره هایی که کارشناسان دادند ما را متقاعد کرد که سراغ این سرمربی برویم تا پرسپولیس را از این وضع نجات بدهد آقای حسین پور سفیر ایران در ترکیه هم نقش مهمی در ایجاد ارتباط با آقای دنیزلی داشتند درست است که اول ما سراغ دنیزلی رفتیم ولی در ادامه چراغ سبز را خود دنیزلی نشان داد وقتی ایشان علاقه قلبی اش را در ملاقات با سفیر ما اعلام کرد از آقای رویانیان خواهش کردیم که به خواسته به حق هواداران احترام بگذارند و با مذاکره مستقیم، دنیزلی به ایران بیایید که اینطور هم شد.

* پروین هم دنیزلی را دوست دارد !
وقتی از مخالفان دنیزلی و خصوصا نظر آقای پروین سوال شد، قائم مقام پرسپولیس گفت آقای پروین شاید متهم به این نوع نگرش بود که اساسا با سرمربی خارجی مخالف باشد ولی صادقانه می گویم که مخالفتی نکرد و بارها از حضور آقای دنیزلی حمایت کرد آقای پروین به موفقیت تیم فکر می کند و به فکر موقعیت خودش نبود و مثل همه پیشکسوتان پرسپولیس تمایل خودش را برای ورود دنیزلی به ایران و سرمربیگری تیم پرسپولیس نشان داد.

* امیدوارم یک تیم دسته یکمی یا دومی به مایلی کهن بدهند!
انتقادات شدید مایلی کهن اوقات مسئولان جدید پرسپولیس را تلخ کرده است قائم مقام پرسپولیس درمورد اظهارات اخیر این پیشکسوت پرسپولیس مبنی بر ناکارآمدی رویانیان به برنامه ورزش بدون ویرایش رادیو گفتگو گفت: «اینکه یک پیشکسوت به خودش اجازه بدهد و خودش را در سطحی ببیند که مدیریت جدید باشگاه هر تصمیمی خواست بگیرد با مشورت ایشان باشد یک پندار غلطی است من پیشنهادم این است که تیم دسته اولی و دومی برای مایلی کهن پیدا کنید تابه ایشان کمکی شود.

* فتح الله زاده کم لطفی می کند، با استقلال مشکل داریم
با همه احترامی که برای فتح الله زاده قائل هستیم ولی در باشگاه استقلال بعضی شیطنت ها مانع از رفاقت و صمیمیت می شود ما دنبال درآمدزایی بیشتر هستیم دنبال خلعتبری رفتیم ولی فردا از رسانه ها شنیدیم که استقلال هم دنبال او است. آقای پولادی را می خواستیم دیدیم باشگاه استقلال کم لطفی می کند و روی هر بازیکنی که ما دست می گذاریم آقای فتح الله زاده دنبال اوست در حالیکه در آن پست بازیکن دارد.

* الان شش میلیون تومان در حساب پرسپولیس است !
زارع در مورد موجودی سه هزار تومانی حساب باشگاه در هنگام استعفای حبیب کاشانی هم گفت: «از روزی که وارد باشگاه شدیم تمام دارایی های باشگاه و حساب جاری باشگاه را مستند سازی کردیم دعوت کردیم از یک موسسه حسابرسی قانونی بنام داوران حساب که بیایند همان جور که در سازمان های دولتی متداول است حسابرسی و طی گزارشی به مجمع اعلام کنند آنقدر طلبکار رأی مراجع قضایی را برای توقیف اموال باشگاه داشتند که به محض اینکه پولی واریز می شد اولین شاکی می توانست برداشت کند ولی امروز که خدمت شما هستم شش میلیون تومان در حساب داریم.

* حبیب کاشانی بیشتر پولها را خرج کرده بود
زارع در مورد کمک اسپانسرها گفت دو تا اسپانسر باشگاه داشت که بانک شهر بود و یک مجتمع تجاری بود یک چیزی حدود نود درصد رقم قرارداد را مدیریت قبلی براساس نیازی که داشت یک جا گرفته بود و برای هزینه های باشگاه استفاده کرده بود حتی وقتی به سازمان لیگ مراجعه کردم تا سهم باشگاه را از حق پخش تلویزیونی و مطالباتمان از بلیت فروشی و تبلیغات محیطی بگیریم سردار محمدی اعلام کرد که شما نه تنها طلبکار نیستید بلکه 900 میلیون هم بدهکار هستید به هر حال دستگاه های نظارتی هستند و می آیند، هم من و هم سردار رویانیان وسواس داریم نسبت به وضع مالی برای اینکه شائبه ایجاد نشود.

* با این روحیه رویانیان مشکل دارم، شهرداری از پرسپولیس شکایت نمی کند
من ایشان را بیست و پنج ساله می شناسم و عادت دارند اگر هزار تومان هم در جیب شان باشد وانمود می کند که پولدارترین آدم است این طبیعت آقای رویانیان است و این روحیه کار من را هم سخت تر کرده است و این ایراد به آقای رویانیان وارد است در همان ابتدا ما یک وام دو میلیاردی از وزارت ورزش گرفتیم یک میلیارد هم از یک بانک وام گرفتیم و یک میلیارد و نیم هم اسپانسر دادند تا بتوانیم کمی مشکلات پرسپولیس را سامان دهیم همین جا بگویم هر پولی وزارت ورزش به ما داده به استقلال هم داده است البته بانک شهر می خواست شکایت کند که با کمک شهردار محترم و معاون اداری و مالی شهرداری فعلا از این شکایت صرف نظر کرده و به ما مهلت داده اند.

* دنیزلی به ما مهلت داده، دایی صد میلیون تومان طلبکار است
زارع در مورد میزان کل بدهی های پرسپولیس به برنامه ورزش بدون ویرایش گفت : «در مجموع از سال 1376 به این طرف یک بدهی 15 میلیارد تومانی برای باشگاه پرسپولیس مانده است. همه جور طلبکار هم داریم از بازیکنان جدید و قدیم پرسپولیس، افراد حقیقی و حقوقی، دفاتر هواپیمایی و پیمانکاران در لیست طلبکارهای ما هستند البته در دفاتر مالی هم آقای دایی صد میلیون تومان طلبکار است ما حتی قرار بود قبل از انعقاد قرارداد با آقای دنیزلی یک رقمی را به او بدهیم که توان مالی نداشتیم ولی آقای دنیزلی بنا به احترامی که برای باشگاه قائل بود به ما فرصت داد ما حتی بازیکنی داریم که در چند دوره باشگاه توپ زده و با طلبهای گذشته اش حدود نهصد میلیون تومان ! میخواهد.

* مهدوی کیا وضع مالی پرسپولیس را می داند
سردار رویانیان اعتقاد قلبی به حضور مهدوی کیا داشت و در ماه های پایانی تصمیم داشت که مهدوی کیا را به خدمت بگیرد برای همین با موافقت دنیزلی این اتفاق افتاد البته همین جا از آقای عابدینی مدیر عامل داماش هم تشکر میکنم و امیدوارم بر سر مسایل مالی هم کمک بیشتری کند زارع در مورد قرارداد مهدوی کیا هم گفت: «ایشان وضع مالی باشگاه را می داند و پیراهن پرسپولیس برایش عزیز است.»

* انتقال حقیقی قطعی شد
همین امروز پاسخ مثبت رابین کازان روسیه را برای انتقال علیرضا حقیقی دریافت کردیم و از راه ترانسفر او بخش مهمی از مبلغ آقای دنیزلی را هم پرداخت میکنیم.

* بساط لیدرها را جمع کردیم
قدرت لیدرها در زمان مدیریت قبلی زیاد بود در همه جای باشگاه از دفتر مدیر عامل تا دم در باشگاه جولان می دادند و البته مسایل و مشکلات متعددی را هم بوجود آوردند که در شان باشگاه پرسپولیس نبود برای همین با نظر آقای رویانیان تصمیم گرفتیم این بساط جمع شود و کانون مشوقان داشته باشیم و افرادی هم هدایت آن را بر عهده بگیرند که از مراجع ذی صلاح تائید شوند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها