کد خبر: ۳۳۳۲۷۳
زمان انتشار: ۰۹:۵۹     ۲۸ مرداد ۱۳۹۴
روزنامه رسالت روز چهارشنبه بیست و هشتم مرداد ماه تیتر و عکس یک خود را به گفتگو با برادر شهید اصغر وصالی و جانباز علی بیگی با عنوان، دستمال سرخ ها چه کسانی بودند؟ اختصاص داده است.
به گزارش پایگاه 598، توفیق، رفیق شد که به حضور امیر وصالی برادر سردار شهید اصغر وصالی، فرمانده دلیر و بادرایت جنگ و جهاد و همچنین علی بیگی همرزم این سردار شهید برسیم و بیانات و خاطرات و واگویه های شان از دلاوری ها و رشادت های شهید وصالی و گروه دستمال سرخ ها را بشنویم و ماحصل آن را تقدیم حضورتان نماییم.

آن قسمت از حقایق و خاطراتی که مربوط به قبل از انقلاب است توسط امیر وصالی اظهار شده و قسمتی که مربوط به عملیات های نظامی است توسط علی بیگی بیان گردیده است: سلام و درود بر دلاورمردان دفاع مقدس. سلام و درود بر شهیدان وصالی. 'مدال سرخ شهادت و جنگ و مبارزه را باید بر مزار اصغر وصالی تهرانی آویخت.' ما باید بدانیم پیشانی بندهای یا زهرا(س) و یا حسین(ع) و... توسط چه کسی ابداع شد؟
 
دستمال سرخ ها چه کسانی بودند؟ چرا حکم بازداشت اصغر وصالی صادر شد و... باید بدانیم. ایثار و گذشت، فداکاری و تلاش، خدمت به خلق خدا، شجاعت به تمام معنا و در کل شهادت طلبی را کسانی ثابت کردند که از همه هستی شان گذشتند و اینک سربلند و سرافراز زندگی مادی و فانی را بدرود گفته اند، کسانی که با رشادت های فراوان و عزم استوار و اراده نیرومندشان ملتی را از زیر آتش دشمن نجات دادند و اکنون و برای همیشه نام و یادشان زبانزد خاص و عام گشته و در سرتاسر تاریخ ثبت شده است.
 
دشمنان دین و میهن ما در تلاشند فرهنگ عاشورایی مان را محو کنند و سعی بر آن دارند شهدایی را که رشادتها و از خودگذشتگی ها به جا گذاشتند، گمنام و در حاشیه نگه دارند. در واقع عده ای نمی خواهند نام این شهدا بدرخشد، شهدایی چون سردار وصالی و سعید گلاب بخش معروف به محسن چریک. عده ای سرباز این مرز و بوم هستند اما امثال اصغر وصالی سردار جهاد و جنگ و مبارزه این مرز و بوم بوده و هستند. شهیدان علی اصغر و اسماعیل وصالی تهرانی در یک خانواده مذهبی و سیاسی دوران حکومت نظام شاهنشاهی پرورش یافته بودند، در نظامی که سلطه و حکومت استکباری وابسته به آمریکا روی کار بود، در این دوران، مردم از فقر اقتصادی و فرهنگی رنج زیادی می بردند به طوری که جامعه حاکمیت پلیسی و اطلاعاتی داشت، حتی رسانه ها چه مکتوب و چه صوتی طبق برنامه های از پیش تعیین شده ارائه می شدند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها