کد خبر: ۳۳۳۶۲۲
زمان انتشار: ۱۱:۱۴     ۲۹ مرداد ۱۳۹۴
دیدار تیم های نفت تهران و ملوان با تساوی 3 بر 3 به پایان رسید.
به گزارش پایگاه 598،دیدار تیم های نفت تهران و ملوان در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر فوتبال از ساعت 19:15 در استادیوم تختی تهران آغاز شد.

داور: حسن اکرمی کمک داوران: محمدرضا منصوری – تورج عیوض محمدی

نفت تهران:
علیرضا بیرانوند، مهدی شیری، کارلوس سانتوس، سیدجلال حسینی، علیرضا عزت کرامت، آرش رضاوند، وحید امیری، پیام صادقیان، وحید حمدی نژاد، سعید لطفی و آلویز نانگ
سرمربی : علیرضا منصوریان

ملوان بندرانزلی:
سید حسین حسینی،حسین ماهینی،عزت الله پورغاز،حسین کنعانی،عزیز معبودی،سعید یوسف زاده،مازیار زارع،پژمان نوری،آرش افشین،فرزاد حاتمی و محمد نزهتی
سرمربی: حمید استیلی

دیدار دو تیم آغاز شد.

دقیقه 8، سانتر پژمان نوری به سر کنعانی زادگان نگرفت و ملوان یک فرصت خوب را از دست داد.

دقیقه 13، فرار فوق العاده سعید لطفی از سمت راست و سانتر دیدنی اش در اختیار امیری گرفت اما او نتوانست دروازه خالی را هدف بگیرد و با ضربه سر توپ را به بیرون زد.

دقیقه 19: پاس عمقی زیبای آرش افشین را نزهتی وارد دروازه کرد ولی داور به درستی صحنه را به درستی آفساید اعلام کرد.

دقیقه 23: ملوانی در حمله ای توسط مدافع خود، محمدحسین کنعانی به یک پنالتی رسیدند و این توپ را آرش افشین که این روزها پنالتی زن اول انزلی چی ها شده است بر خلاف جهت بیرانوند به گل اول ملوانان تبدیل کرد.

دقیقه 27: ضربه ایستگاهی که نصیب تیم نفت شد توسط پیام صادقیان روی دروازه ملوانی ها ارسال شد و سیدجلال حسینی با پروازی بلند به زیبایی توانست با ضربه سر توپ را به زیر طاق دروازه حریف برساند تا نفتی ها توسط مدافع سابق حریف شان به گل تساوی برسند.

دقیقه 38: ملوانی از جناح چپ کرنری را روی دروازه نفت ارسال کردند اما خروج و دفع ناقص بیرانوند، توپ را به پژمان نوری رساند اما تعلل او در پاس به یار خودی در محوطه جریمه نفتی ها این فرصت را از سپیدپوشان گرفت.

دقیقه 43: پاس پشت مدافعین نفتی ها، موقعیت خطرناکی این تیم ایجاد کرد اما خروج به موقع حسینی دست نفتی ها و وحید امیری را خالی گذاشت.

نیمه نخست این دیدار با تساوی یک بر یک دو تیم به پایان رسید.

وحید امیری در دقیقه 60 دومین گل را برای نفتی ها به ثمر رساند.

عزت اله پورقاز در دقیقه 77 گل تساوی را برای ملوان وارد دروازه نفت تهران کرد تا حساب کار 2 بر 2 شود.

عباس بوعذار در دقیقه 90 سومین گل را برای نفت هتهران به ثمر رساند تا نفتی ها به پیروزی مقابل حریف امیدوار شوند.

اما این بار  نیر پورقاز در دقیقه 90 گل تساوی را برای ملوان به ثمر رساند تا بازی با نتیجه 3 بر 3 به پایان رسیده و امتیازات بین  دو تیم تقسیم شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها