أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۳۳۷۵۶
زمان انتشار: ۱۶:۱۸     ۲۹ مرداد ۱۳۹۴
آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اعلام کرد که دسترسی به سایت پارچین به سوالات این سازمان پاسخ خواهد داد.
به گزارش پایگاه 598، به نقل از رویترز، آژانس بین‌المللی انرژی هسته‌ای اعلام کرد دسترسی این سازمان به سایت نظامی پارچین که به ادعای برخی کشورهای غربی مشکوک به انجام فعالیتهای نظامی هسته‌ای در گذشته است به سوالات این سازمان پاسخ خواهد داد.

این درحالی است که بدون تایید آژانس  درمورد همکاری ایران با این سازمان تحریم‌های اعمال شده بر ایران بر اساس توافق 14 جولای رفع نخواهند شد.

خبرگزاری آسوشیتدپرس چهارشنبه اعلام کرد بر اساس توافق صورت گرفته میان ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تهران از سایت‌هایی که ادعا می‌شود برنامه نظامی هسته‌ای در آن انجام می‌شود، بازرسی می‌کند.

آسوشیتدپرس اعلام کرد بر اساس سندی که به دست این خبرگزاری رسیده طبق توافق محرمانه ایران و آژانس اتمی بازرسی از سایت‌های ادعایی توسط کارشناسان ایرانی انجام خواهد گرفت.

معاون امور بین‌الملل، حقوقی و مجلس و سخنگوی سازمان انرژی اتمی نیز مطالب منتشر شده در برخی رسانه‌های خارجی مبنی بر دسترسی به اطلاعات مربوط به توافق ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی را گمانه‌زنی دانست.

بهروز کمالوندی گفت: آژانس تاکنون به تعهداتش درخصوص حفظ اسناد و اطلاعات محرمانه توافق دوجانبه با کشورمان پایبند مانده و اقدامی که حاکی از نقض این تعهدات باشد صورت نگرفته است

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها