کد خبر: ۳۳۳۹۴۱
زمان انتشار: ۱۰:۲۵     ۳۱ مرداد ۱۳۹۴

به گزارش پایگاه 598، کرمان موتور با حضور دائم و گسترده در نمایشگاه‌های خودرو کشور شرایط ایده آلی را برای بازدیدکنندگان در راستای آشنایی بیش‌تر با خودروها فراهم می‌کند. مصطفی جعفری مدیر بازاریابی شرکت کرمان موتور در حاشیه این نمایشگاه ضمن ابراز خشنودی از حضور در بزرگ‌ترین نمایشگاه خودرو ایران اعلام کرد:"نمایشگاه خودرو مشهد سابقه زیادی دارد و از نظر استانداردهای نمایشگاهی بستر مناسبی برای حضور شرکت‌های خودرویی است. به عقیده مدیر بازاریابی کرمان موتور شرکت‌های خودرویی امسال با بلوغ بیش‌تری از قبل در مشهد حضور یافته‌اند و در حیطه مارکتینگ و ارتباط با مشتریان پیشرفت‌های چشمگیری داشته‌اند."

جعفری در زمینه محصول جدید این شرکت یعنی لیفان 820 گفت:"رونمایی رسمی از این محصول در نمایشگاه خودرو تبریز (21 تا 24 مهرماه) انجام می‌شود و بعد از این مراسم فروش رسمی 820 آغاز خواهد شد."

وی همچنین در ادامه افزود:"خط تولید لیفان 820 هم‌اکنون در کرمان موتور راه‌اندازی شده و این خودرو به‌صورت آزمایشی نیز تولید شده است و تاکنون بازخوردهای خوبی از تیم مهندسی در مورد لیفان 820 گرفته‌ایم و این خودرو به‌زودی وارد فاز تولید انبوه خواهد شد."

جعفری در پاسخ به این سوال که 820 برای رقابت با چه خودروهایی وارد بازار می‌شود گفت:"این خودرو رقیب خودروهای دست‌دوم ژاپنی و کره‌ای در بازار خواهد بود و اگر بخواهیم خودروهای چینی را با آن مقایسه کنیم از نظر کلاس، 820 فراتر از آن‌ها قرار می‌گیرد اما اگر بخواهیم نگاه قیمتی به آن داشته باشیم با هم‌وطنان چینی‌اش هم‌رده خواهد بود."

وی همچنین در زمینه سرنوشت عرضه لیفان 720 به بازار گفت:"برای این خودرو نیز برنامه داریم و تجهیزات مونتاژ آن در خط تولید نصب شده است و پس از عرضه 820 برنامه مونتاژ و عرضه این مدل را نیز در برنامه خواهیم داشت و720 به‌عنوان محصولی جدید روانه بازار می‌شود و قرار نیست جایگزین مدل 620 شود."

بهره‌گیری از محصولات دو برند لیفان و جک موجب شده تا در برخی کلاس‌ها مشتریان شاهد رقابت محصولات کرمان موتور باشند. مدیر بازاریابی کرمان موتور در این زمینه معتقد است که مشتریان محصولات جک و لیفان تفاوت‌های زیادی دارند و حتی اگر از این برندها دو خودرو با یکدیگر شباهت قیمتی داشته باشند نوع مشتریانشان متفاوت خواهد بود. جعفری همچنین در ادامه به این نکته اشاره کرد که با توجه به اینکه ما در کرمان موتور یک شرکت مولتی برند هستیم تلاش کرده‌ایم سبد محصولاتمان را به‌خوبی مدیریت کنیم.

جعفری همچنین پس از اعلام برنامه محصولات جدید لیفان در ایران از مدل S3 شرکت جک به‌عنوان خودرویی جدید در برنامه‌های آینده شرکت کرمان موتور یاد کرد و گفت:"امسال برای ما بیش‌تر سال لیفان است." وی همچنین استقبال از فروش شاسی بلند جک S5 را بی‌نظیر اعلام کرد و افزود:"S5 هم‌اکنون پرفروش‌ترین محصول ما است و فروش این خودرو فراتر از انتظار بوده است."

شرکت کرمان موتور جزو معدود خودروسازانی بود که در شرایط رکود ماه‌های قبل هیچ‌گاه شرایط ویژه با تخفیف یا اقساط بدون بهره ارائه نکرد. همین موضوع باعث شد تا علت را از مدیر بازاریابی این شرکت جویا شویم و جعفری نیز در پاسخ به این نکته اشاره کرد که در بازاری که نرخ تورم مشخص است اگر شرکتی خودرو را به‌صورت اقساط بدون بهره به فروش برساند در حقیقت روی قیمت خودرو تخفیف داده است. ما در شرایطی که برای محصولاتمان تقاضا وجود دارد نیازی به ارائه چنین شرایطی نداریم و علاوه بر آن قیمت‌ها را به‌گونه‌ای اعلام کرده‌ایم که جایی برای کاهش یا تخفیف در آن‌ها وجود ندارد.

جعفری همچنین در توضیح دلیل عدم انتشار شرایط پیش‌فروش گفت:"به دلیل آنکه ما یک شرکت تولید محور هستیم و تیراژ انبوه داریم به سراغ پیش‌فروش نمی‌رویم و همواره بر اساس تقاضا و فروش نقدی خودرو را به مشتریان ارائه می‌کنیم و این مساله نیازمند سرمایه‌گذاری زیادی از سوی کرمان موتور در بدو ورود یک محصول است تا خط تولید همواره در حرکت باشد."

جعفری همچنین در پایان ایجاد اشتغال در منطقه تجاری ارگ بم و دستیابی به حداکثر ظرفیت تولید را به‌عنوان اصلی‌ترین برنامه‌های کرمان موتور اعلام کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها