کد خبر: ۳۳۵۲۹۳
زمان انتشار: ۱۴:۳۳     ۰۴ شهريور ۱۳۹۴
تا دیروز شمشیرشان علیه قانون اساسی بود - حالا نوبت ترور شخصیت مخالفان سازشکاری!
به گزارش پایگاه 598، رسانه‌های وابسته به باند کودتای ۸۸ که تا دیروز با پشتیبانی از اظهارات ضدقانونی عناصر دستگاه دیپلماسی، مخالفت خود با تصویب توافق هسته‌ای در مجلس را (بر خلاف نص صریح قانون اساسی!) به مصلحت کشور منتسب می‌کردند!!! اکنون پس از انتخاب اعضای کمیسیون ویژه بررسی برجام در مجلس با این ادعا که مدارک تحصیلی این افراد ربطی به مسایل هسته‌ای ندارد سعی در خدشه دار ساختن کار کارشناسی مجلس دارند!

روزنامه مردم‌سالاری که در سال ۸۸ جزء مخالفان مردم‌سالاری بود و تا مرز حمایت صریح از کودتاگران نیز پیش رفت!!! با برشمردن مدارک تحصیلی اعضای این کمیسیون نوشت:

« آنچه در نگاه اول به نظر مي‌رسد اين است بررسي و نقد و تحليل موضوعي حقوقي با رويکرد هسته‌اي همچون برجام، شايد نياز به تخصص و آشنايي کامل با موضوعات حقوقي و هسته‌اي ضروري به نظر برسد. با نگاهي به مدرک تحصيلي نمايندگان منتخب در کميسيون ويژه برجام مجلس متوجه اين مي‌شويم برخي از اعضا داراي مدرک مرتبط به حقوق و مسائل هسته‌اي‌ و نيز عضو کميسيون‌هاي مرتبط با آن هستند و برخي نه !»

گفتنی است این افراد اولا با رای نمایندگام مجلس انتخاب شده‌اند، ثانیا قریب به اتفاقشان تحصیلات مرتبط دارند، ثالثا اظهار نظر در رابطه با چنین متنی بیش از تحصیلات، نیازمند غیرت است!

به هر حال خط تخریب مجلس همچنان در دستور کار رسانه‌های حامی دولت می‌باشد.

منبع: بسیج


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
متنفر از اصولگرایان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۹ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۴
۰
۰
بیسوادند ، کسی که معنی باقی با باغی را نمی داند و یا mpt را بجای npt بکار می برد از نظر خودتان باسواد هست؟
پاسخ
اناری جانباز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۲۳ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۴
۰
۰
اگر چه نماینده موقعی که رای آورد نماینده است اما خیلی تفاوت است بین کسی که با یک میلیون وششصد هزار رای درمجلس ششم انتخاب شده با کسی که با دویست هزار رای درهشت سال بعدانتخاب شده
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها