کد خبر: ۳۳۵۸۳۷
زمان انتشار: ۱۴:۰۰     ۰۷ شهريور ۱۳۹۴
اولین امتیاز این بازی توسط اوشین ساهاکیان برای تیم ملی کشورمان به دست آمد.
به گزارش پایگاه 598، در چارچوب نخستین دیدار تیم ملی کشورمان در سی و هفتمین دوره رقابتهای ویلیام جونز، بسکتبالیست‌های کشورمان موفق شدند با حساب 77 بر 46 حریف خود کره جنوبی را شکست داده تا ضمن پیروزی در گام نخست، انتقام دیدار نهایی بازیهای آسیایی اینچئون سال قبل را از این تیم گرفته باشند.

به گزارش بانک ورزش، بسکتبالیست‌های ایران در این بازی در کوارتر اول نتیجه را با حساب 14 بر 12 به حریف خود واگذار کردند اما در ادامه موفق شدند نیمه اول را با حساب 36 بر 22 به سود خود خاتمه دهند و در پایان کوارتر سوم نیز بازی را 57 بر 38 به سود خود ادامه دادند. ملی پوشان کشورمان با پیراهن قرمز به مصاف حریف خود رفتند.

سی و هفتمین دوره مسابقات جام ویلیامز جونز با حضور 9 تیم (تیم ملی ایران، تیم ملی تایوان A، تیم ملی کره جنوبی، تیم ملی ژاپن، تیم ملی فیلیپین، تیم منتخب آمریکا (USA select – overtake)، ساهالین روسیه، نیوزلند و تیم ملی تایوان B از امروزشنبه 94.6.7 به میزبانی کشور چین تایپه (تایوان) آغاز شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی فدراسیون بسکتبال به محل بازیها، در اولین بازی این مسابقات 2 تیم ایران و کره جنوبی به مصاف هم رفتند که در این میان ایران بازی را با مهدی کامرانی، سعید داورپناه، جواد داوری، اوشین ساهاکیان و حامد حدادی آغاز کرد. اولین امتیاز این بازی توسط اوشین ساهاکیان برای تیم ملی کشورمان به دست آمد، در ادامه 2 تیم به بررسی شرایط هم پرداختند. بائرمن سعی کرد از وجود تمام بازیکنان در زمین استفاده کند به طوری که در 10 دقیقه اول مشایخی، جمشیدی، یخچالی، کاردوست و ارغوان را به بازی فرستاد و در نهایت بازی زیبای 2 تیم در زمان نخست  14 بر 12 به نفع کره ای ها به اتمام رسید.

در آغاز 10 دقیقه دوم یاران بائرمن در دفاع تمرکز بیشتری داشتند و در حمله با صبر و حوصله بیشتری کار کردند و در نهایت با درخشش حامد حدادی، روزبه ارغوان و محمد حسن زاده موفق شدند نیمه نخست را با نتیجه 36 بر 22 به نفع خود به پایان برسانند. با آغاز نیمه دوم بازیکنان تیم ملی به بازی سوار شدند و به دفاع خوب و استفاده مطلوب از موقعیتها این 10 دقیقه هم با حساب 57 بر 38 به نفع تیم ملی ایران به پایان رسید.

در 10 دقیقه چهارم با وجود اینکه بائرمن کمتر از وجود بازیکنان اصلی استفاده کرد اما بازهم برتری با ملی پوشان ایران بود و توانستند در نهایت این بازی را با حساب 77 بر 46 به سود خود به پایان برسانند. در این بازی برای ایران محمد جشیدی با 13 امتیاز، محمد حسن زاده 12 امتیاز و مهدی کامرانی 10 امتیاز کسب کردند.

البته نباید از عملکرد بازیکنان جوان تیم مثل سجاد مشایخی و فرید اصلانی به راحتی گذشت. تیم ملی بسکتبال ایران در دومین بازی خود فردا یکشنبه ساعت 15 به وقت محلی و 13:30 به وقت تهران مقابل تیم چین تایپه B قرار خواهد گرفت.

ضمنا بازی افتتاحیه این بازیها که امروز شنبه ساعت 19 به وقت محلی برگزار می شود را جعفر محمدپور داور بین المللی کشورمان قضاوت خواهد کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها