أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۳۵۹۵۴
زمان انتشار: ۰۹:۰۸     ۰۸ شهريور ۱۳۹۴

به گزارش پایگاه 598، غلامرضا حقایق ‌پور بیان کرد: مردم قزوین افتخار دارند، اولین شهید دولت جمهوری اسلامی، از اهالی این شهر است که منشا خدمات ارزشمندی در دوران کوتاه ریاست جمهوری خود، در جمهوری اسلامی ایران بوده است.
وی افزود: امروز الگوگیری از سیره شهید رجایی بر مسئولان نظام ما ضروری است تا بتوانند با شناخت و نیازهای جامعه، خدمات ارزشمند و مناسبی را به مردم ارائه دهند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با اشاره به عملکرد دولت یازدهم ادامه داد: این دولت باوجود مشکلات پیش روی، اعم از مشکلات اعتباری، مسائل داخلی و جهانی، طی 2 سال گذشته توانسته‌  کارهای بزرگ و ارزشمندی انجام دهد که قابل مقایسه با دوره‌ های گذشته نیست.

وی با اشاره به ساماندهی گلزارهای شهدای استان قزوین طی 2 سال گذشته عنوان کرد: در طول فعالیت ‌های دولت تدبیر و امید، 98 درصد از گلزارهای شهدای استان قزوین ساماندهی شد، که این آمار در پایان عملکرد دولت قبل 67 درصد بوده است.

حقایق پور تصریح کرد: طی 2 سال پایانی دولت گذشته، 227 میلیارد ریال تسهیلات وام مسکن به بازماندگان شهدا و ایثارگران پرداخت شد و این تسهیلات در طول 2 سال فعالیت دولت فعلی، به بیش از 418 میلیارد ریال افزایش یافت.
وی با اشاره به بررسی مشکلات جامعه ایثارگران طی 2 سال عملکرد دولت تدبیر و امید، توضیح داد: در 2 سال اخیر، توسط بنیاد شهید استان، بیش از 140 نشست با حضور بیش از 6 هزار تن از ایثارگران برگزار شده که در این نشست‌ ها، جامعه هدف به بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: این آمار طی دو سال قبل از دولت تدبیر و امید، در قالب 72 نشست و با حضور 3 هزار و 900 تن از ایثارگران بوده است.

وی در خصوص بیمه ایثارگران اظهار کرد: از آنجایی که بیمه نقش مهمی در درمان و آتیه بازماندگان شهدا و ایثارگران دارد، با همت دولت تدبیر و امید در این 2 سال، 39 هزار و 910 مورد از جامعه‌ هدف ما، از خدمات بیمه عمر، حوادث و غیرمترقبه برخوردار شدند، در حالی که آمار فوق در 2 سال قبل از فعالیت دولت جدید، 30 هزار مورد بوده است.

حقایق پور خاطر نشان کرد: با همت دولت تدبیر و امید در این 2 سال، 39 هزار و 910 مورد از جامعه‌ هدف ما، از خدمات بیمه عمر، حوادث و غیرمترقبه برخوردار شدند، در حالی که آمار فوق در 2 سال قبل از فعالیت دولت جدید، 30 هزار مورد بوده است.
وی با اشاره به اینکه بسیاری از والدین معظم شهدا در سنین کهولت به سر می‌برند و برخی از آنها دچار بیماری و نارسایی بهداشت و درمان هستند، گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران در راستای بررسی مسائل بهداشتی و درمانی جامعه‌ هدف، طرح پایش سلامت را اجرا می‌کند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین اعلام کرد: والدین شهدا 5 هزار و 364 مورد، طی 2 سال پایانی عملکرد دولت گذشته در طرح پایش سلامت قرار داشتند و این آمار در 2 سال فعالیت‌ های دولت تدبیر و امید به 7 هزار و 875 مورد افزایش یافت.
وی تأکید کرد: بنیاد شهید در راستای تسریع در ارائه خدمات درمانی به جامعه‌ هدف در حال راه اندازی مرکز اختصاصی درمانی بنیاد است که این درمانگاه در ایام هفته دفاع مقدس سال جاری افتتاح و مورد بهره‌ برداری قرار خواهد گرفت.
 حقایق پور با اشاره به اینکه در سال‌ های گذشته تعداد زیادی از کارکنان بنیاد بازنشسته شده‌ اند، یادآور شد: با تلاش بنیاد استان قزوین طی 2 سال گذشته، زمینه اشتغال 46 تن از جامعه هدف در بنیاد فراهم شده که با طی مراحل قانونی، از ابتدای مهر ماه سال جاری در دفاتر مختلف بنیاد استان مشغول به کار می ‌شوند

منبع:روابط عمومی بنیاد شهید قزوین.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها