کد خبر: ۳۳۶۸۱۱
زمان انتشار: ۱۰:۴۷     ۱۱ شهريور ۱۳۹۴
بارندگی ها در مرحله اول ساعت 14 دیروز رخ داد که سبب جاری شدن سیل در این منطقه شد .
به گزارش پایگاه 598، مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سمنان گفت: سیل در منطقه تاش مجن در شهرستان شاهرود استان سمنان، خساراتی به تاسیسات برق و آب زد و با مرگ یک دامدار همراه بود.
 
احمد طاهری عصر سه شنبه افزود: بارندگی ها در مرحله اول ساعت 14 امروز رخ داد که باعث جاری شدن سیل در این منطقه شد و به تاسیسات زیربنایی آب و برق و زمینهای کشاورزی خسارتهای قابل توجهی زد.

وی تصریح کرد: در مرحله دوم بارندگی ها و جاری شدن سیل، یکی از دامداران منطقه که در آغل دامهای خود در نزدیکی رودخانه در حال استراحت و خواب بود، قربانی این سیل شد که اکنون جنازه وی پیدا شده است.

وی از حضور اکیپ های راهداری، نیروی انتظامی، امداد و نجات، هلال احمر، سپاه و ... در منطقه خبر داد و تاکید کرد: تلاش این اکیپ ها اکنون، کنترل سیلاب برای کم کردن خسارتها است.

طاهری به شهروندان توصیه کرد: تا پایان این هفته از حضور در حاشیه رودخانه ها پرهیز کنند و دامداران نیز از بستر رودخانه ها تا حد ممکن دور بمانند.

وی ادامه داد: مردم نیز برای در امان ماندن از خطر صاعقه وارد ارتفاعات نشوند و همچنین از پارک کردن خودروها در نزدیکی بستر رودخانه ها خودداری کنند.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سمنان اضافه کرد: در منطقه مجن به دلیل اینکه مسیر تردد خودروها و جاری شدن سیل یکی است، خودروها باید هنگام عبور از منطقه دقت و احتیاط لازم را داشته باشند.

هواشناسی پیش بینی کرده است، شرایط ناملایم جوی به دلیل حضور سامانه بارش زا در استان سمنان، تا پایان این هفته ادامه داشته باشد.

به طور میانگین دمای هوا در استان سمنان تا هشت درجه سانتیگراد کاهش یافته است.

مسیر توسکستان از گرگان به شاهرود نیز ظهر امروز به دلیل بارندگی، دقایقی مسدود بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها