أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۳۷۶۲۳
زمان انتشار: ۱۶:۴۷     ۱۵ شهريور ۱۳۹۴
علیزاده طباطبایی گفت: درباره شکایت پسر عطاءالله مهاجرانی وزیر ارشاد دولت اصلاحات از وزیر اسبق نفت گفت: ما به اتهام نشر اکاذیب از آقای میرکاظمی شکایت کردیم و شعبه بازپرسی شکایت را به دفتر نظارت بر امور نمایندگان ارسال کرده و منتظر پاسخ آن‌هاست.
به گزارش پایگاه 598، سید محمود علیزاده طباطبایی در پاسخ به این سئوال که اخیرا رئیس مجلس شورای اسلامی درباره امکان تبادل جیسون رضائیان صحبت کرده و اینکه آیا این موضوع درباره امیر میرزایی حکمتی که به اتهام جاسوسی برای CIA به 10 سال حبس محکوم شده، مطرح است یا خیر اظهار کرد: جیسون رضائیان، یک آمریکایی اما موکل من یک ایرانی است و دستگاه قضایی وی را به عنوان یک ایرانی قبول دارد بنابراین امکان تبادل وجود ندارد. البته امکان مذاکره هست و دستگاه قضایی تلاش دارد مشکل موکلم را حل کند.

ارسال شکایت مهاجرانی به دفتر نظارت بر امور نمایندگان

وی همچنین درباره شکایت محسن مهاجرانی پسر عطاءالله مهاجرانی وزیر ارشاد دولت اصلاحات از وزیر اسبق نفت گفت: ما به اتهام نشر اکاذیب از آقای میرکاظمی شکایت کردیم و شکایت‌مان در شعبه چهارم دادسرای فرهنگ و رسانه، مطرح رسیدگی است. شعبه بازپرسی شکایت را به دفتر نظارت بر امور نمایندگان ارسال کرده و منتظر پاسخ آنهاست.

علیزاده طباطبایی همچنین درباره پرونده محمدعلی طاهری موسس فرقه انحرافی عرفان حلقه افزود: لویح اعتراضی خود را تقدیم دادگاه کردیم اما پرونده هنوز به دیوان عالی کشور ارسال نشده است.

پرونده طاهری هنوز به دیوان عالی کشور ارسال نشده است

وکیل مدافع طاهری مدعی شد: اشتباه بزرگی که در این پرونده صورت گرفته این است که دادگاه به ماده 286 قانون مجازات اسلامی مصوب سال 92 استناد کرده در حالی که حتی اگر به فرض، اقدامات طاهری را مصداق افساد بدانیم، این اقدامات در سال 87 و 88 انجام شده است و قانون جزا عطف به ماسبق نمی‌شود. بر این اساس، رای دادگاه اشتباه است و در دیوان عالی کشور نقض خواهد شد.

علیزاده طباطبایی افزود: در ملاقاتی که داشتم از وی خواستم اعتصاب غذا را ادامه ندهد اما او می‌گوید چرا حکم دادگاه هنوز ابلاغ نشده است؟. در این رابطه با آقای احمدزاده قاضی پرونده صحبت کردم که وی گفت درصدد ابلاغ رای هستند. البته حکم به من ابلاغ شده اما هنوز به طاهری در زندان ابلاغ نشده است.

وی توضیح داد: علاوه بر لایحه اعتراضی من به حکم صادره، طاهری نیز 200 صفحه لایحه نوشته و تحویل زندان داده تا به دادگاه ارائه شود.

یکی باید بین اژه‌ای و عفت مرعشی داوری کند

وکیل مدافع مهدی هاشمی همچنین درباره نامه اخیر عفت مرعشی مادر موکلش به معاون اول قوه‌قضاییه و پاسخ حجت‌الاسلام اژه‌ای به این نامه و ارجاع آن به دادستان تهران اظهار کرد: بایستی یکی بین این دو نفر داوری کند. خانم مرعشی ادعاهایی را در خصوص بی‌طرف نبودن دستگاه قضایی در پرونده مهدی هاشمی مطرح کرده است. یا برای ادعاهای خود دلیل دارد، که در این صورت باید رسیدگی شود یا دلیل ندارد که ادعای خلاف واقع می‌شود.

هنوز با درخواست ملاقات حضوری مهدی هاشمی موافقت نشده است

علیزاده طباطبایی همچنین درباره درخواست ملاقات حضوری عفت مرعشی با مهدی هاشمی گفت: هنوز با این درخواست موافقت نشده است در حالی که تمام محکومان بند هفت زندان اوین ملاقات حضوری دارند اما به آقای هاشمی ملاقات حضوری ندادند.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا مهدی هاشمی از بدو ورود به زندان ملاقات حضوری نداشته یا خیر افزود: همان اوایل یک بار خانم مرعشی به صورت حضوری با مهدی هاشمی ملاقات کرد اما بعد از آن با درخواست ملاقات حضوری موافقت نشده است.

منبع: تسنیم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
اکبری
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۳۲ - ۱۵ شهريور ۱۳۹۴
۰
۰
پیرزن پرحاشیه!!!
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها