کد خبر: ۳۳۸۰۱۱
زمان انتشار: ۱۰:۴۵     ۱۷ شهريور ۱۳۹۴
مدیر مرکز حوادث فوریت‌های پزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس در مسیر ارتباطی شهرکرد به فارسان 13 مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش پایگاه 598، فرامرز شاهین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: در پی تماس مردمی با مرکز اطلاعات اورژانس 115 مبنی بر واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس در محور ارتباطی شهرکرد به فارسان حوالی تنگ پردنجان، آمبولانس‌های اورژانس 115 به محل حادثه اعزام و پس از انجام اقدامات درمانی مصدومان حادثه را به بیمارستان سیدالشهدا فارسان منتقل کردند.

وی نقش بستن کمربند ایمنی در کاهش میزان تلفات سوانح رانندگی را مهم ارزیابی کرد و افزود: تجمع مردم در صحنه تصادف، در عملکرد اورژانس برای خدمت‌رسانی مطلوب خلل ایجاد می‌کند.

مدیر مرکز حوادث فوریت‌های پزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به اینکه در فصل تابستان به علت حضور گردشگران و مسافران در استان چهارمحال و بختیاری بار ترافیکی محورهای ارتباطی در این استان سنگین است لذا به رانندگان محترم توصیه می‌شود با حداقل سرعت و رعایت تمام نکات ایمنی در این محورها رانندگی کنند.

این مسئول تأکید کرد: بسیاری از تصادفات در این استان ناشی از خطای انسانی است که در صورت رعایت نکات ایمنی از سوی رانندگان محترم از بروز بسیاری از این حوادث جلوگیری می‌شود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها