کد خبر: ۳۳۸۴۸۵
زمان انتشار: ۰۳:۴۰     ۲۰ شهريور ۱۳۹۴
همایش حزب اسلامی کار با حضور وزیر سابق رفسنجانی در کرمانشاه بیشتر شبیه یک استنداپ کمدی برنامه های تلویزیونی بود که البته فقط 35نفر مخاطب داشت.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد، عصر چهارشنبه مراسم حزب اسلامی کار با حضور حسین کمالی دبیر کل این حزب و مشاور هاشمی رفسنجانی در محل سالن وحدت دانشگاه فرهنگ و هنر شهر کرمانشاه برگزار شد

آنچه که باعث شباهت این مراسم با برخی از مراسم های مشابه مربوط به احزاب چند نفره اصلاح طلب کرمانشاه شد، استقبال بسیار سرد از آن بود. این استقبال بسیار کم و به گونه ای بود که شرکت کنندگان تنها در چند ردیف ابتدایی صندلی های سالن نشسته بودند و تعداد بالای صندلی های خالی بیش از هر چیز خودنمایی می کرد.

حضور 35 نفره پای سخنرانی کمالی وزیر سابق رفسنجانی

دیگر موضوعی که در این مراسم باعث شد حاشیه ها را نسبت به متن پر رنگ تر کند، عدم تسلط کافی مجری و برگزار کنندگان مراسم بود که باعث به وجود آمدن پچ پچ ها، صحبت های در گوشی و کلافگی حاضرین شد.

 

پس از پخش قسمتی از سخنرانی حسن روحانی در تبلیغات قبل از انتخابات ریاست جمهوری، فردی که همواره در شبکه های اجتماعی مورد آزار و اذیت حاضرین قرار می گیرد و وظیفه توزیع روزنامه در برخی نشریات را برعهده داشته است. نیز به عنوان مسئول امور داشجویی حزب کار معرفی شد و بازهم سخنرانی او اسباب خنده حاضرین را فراهم کرد. چیزی شبیه اجرای استنداپ کمدی در برنامه های طنز تلویزیون...

فتاحیان: 2 ماه است که تکلیف حکم معاونت سیاسی امنیتی استانداری معلوم نیست

در ادامه این مراسم مهدی فتاحیان مسئول حزب اسلامی کار شاخه کرمانشاه به پشت تریبون رفت. فتاحیان در صحبت های خود که آنچنان هم طولانی نبود از یک مشکل جدی در استان کرمانشاه یاد کرد که به توسعه استان ضربه زده است.

 

فتاحیان گفت: مدیران به استان کرمانشاه می آیند تا تجربه کسب کنند اما پس از مدتی با کسب تجربه برای عملکرد بهتر به استان های دیگر می روند.

 

 

مسئول حزب اسلامی کار کرمانشاه در ادامه مشکلات استان کرمانشاه را درآمد سرانه پایین و صنایع تعطیل دانست و گفت: مسئولین و نمایندگان استان نمی توانند اعتبار مناسبی برای استان کسب کنند.

او در ادامه صحبت های خود به نمایندگان انتقاد کرد و گفت: نمایندگان به فکر انتصابات هستند تا مدیران خود را در پست ها قرار دهند. 

فتاحیان افزود: یکی از نمایندگان تازه یادش افتاده که برای جوانان گریه کند. جای ناراحتی دارد که تنها کاری که ایشان می خواهد برای جوانان کرمانشاه کند گریه کردن است.

 

مسئول حزب اسلامی کار کرمانشاه در ادامه خواستار توجه وزارت کشور به موضوع معاونت سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه شد.

فتاحیان گفت: 4 ماه است که معاونت سیاسی و امنیتی استانداری به صورت سرپرست اداره می شود 

وی گفت: 2 ماه است که آقای همتی به عنوان معاون سیاسی امنیتی استانداری به وزارت کشور معرفی شده است اما وزارت کشور تکلیف آن را مشخص نمی کند و نه آن را جواب می دهند و نه آن را رد می کند.

گروه موسیقی نیامد

پس از فتاحیان نوبت به نوازنده موسیقی رسید که بالای سن برود. این نوازنده موسیقی از تغییر در برنامه گروه موسیقی گفت و تاکید کرد: امروز قرار نبود که من اینجا ساز بنوازم. ما یک گروه موسیقی هستیم اما پدر خواننده گروه شب گذشته فوت شد و فقط برای اینکه برنامه از موسیقی خالی نباشد من اینجا هستم.

پچ پچ حاضرین از این موضوع خبر میداد که نوازنده ها هم حاضر به نواختن برای سالن خالی نشده اند و ترجیح دادند یک نفر آنها برای نواختن بیاید.

فرمانیان: آقای هاشمی ذائقه عمومی را برای آقای روحانی فراهم کرد

پس از چند دقیقه اجرای موسیقی، تریبون سالن کم جمعیت مراسم حزب اسلامی کار به مهدی فرمانیان مسئول دانشجویی سازمان حزب اسلامی کار رسید تا او نیز برای معدود افراد حاضر در سالن سخنانی را مطرح کند.

 

او در سخنان خود از لزوم تغییر در رویه موجود در عملکرد جنبش های دانشجویی سخن گفت.

فرمانیان همچنین به عملکرد هاشمی رفسنجانی در انتخابات سال 92 اشاره کرد و با یک اعتراف عجیب گفت: خیلی ها پس از رد صلاحیت آقای هاشمی اعلام می کردند که باید یک اعتراض اساسی صورت بگیرد و ملت به خیابان بیاید و داستان سال 88 رخ دهد.

وی افزود: آقای هاشمی با اقدام خود پس از رد صلاحیت ذائقه عمومی را برای آقای روحانی فراهم کرد.

مسئول دانشجویی سازمان حزب اسلامی کار در ادامه از فاصله میان اصلاح طبان و دولت گلایه کرد و گفت: در استان ها تعامل میان جریان اصلاحات و دولت کم است.

وی در ادامه سخنان خود با بیان دلیلی دور از انتظار برای کم بودن جمعیت سالن گفت: کم بودن جمعیت سالن به دلیل این است که در استان کرمانشاه مراسم های دیگری در حال برگزاری است.

این در حالی است که پیگیری های خبرنگار مرصاد نشان داد که مراسم دیگری در آن ساعت در حال برگزاری نیست.

مشاور هاشمی رفسنجانی: ما مشکل عقلی داریم

در نهایت نوبت به حسین کمالی دبیر کل حزب اسلامی کار و مشاور هاشمی رفسنجانی رسید که به بالای سن رفته و پشت تریبون قرار بگیرد و او نیز برای معدود حاضران سخنانی را مطرح کند.

کمالی در سخنان خود به جمعیت معتاد کشور اشاره کرد و گفت: در کشور چند میلیون معتاد داریم هر چند که آمار را دستکاری می کنند تا تعداد معتادین را کم اعلام کنند.

وی همچنین به معضل طلاق اشاره کرد و گفت: ثبت 16 طلاق در هر ساعت در کشور نشان دهنده این است که کانون های خانوادگی که هسته های مرکزی کشور محسوب می شود در حال فروریختن است.

مشاور هاشمی رفسنجانی با بیان اینکه در طول 108 سال گذشته نزدیک به 2 هزار  میلیارد دلار پول نفت به اقتصاد کشور تزریق شده است، گفت: ما مشکل عقلی داریم. وقتی ما سیاست ها و فکر غلطی را انتخاب می کنیم و آن را ادامه می دهیم این نشان می دهد که ما مشکل عقلی داریم.

به گفته کمالی اقتصاد ایران به یک اقتصاد حمایتی تبدیل شده است.

وی افزود: خیلی از واحد های تولیدی بی سر و صدا تعطیل می شوند و می میرندو باعث بیکاری و مشکلات پس از آن می شوند.

 وزیر اسبق کار و امور اجتماعی ایران در دولتهای ششم تا هشتم در ادامه گفت: گاهی برخی از مسئولین برای مشورت با من تماس می گیرند. چند وقت پیش یکی از وزرای کار به من گفت که من 25 هزار میلیارد تومان پول در دست دارم و می خواهم که به واحد های مختلف وام بدهم؛ من به او گفتم این پول ها را توزیع نکن زیرا سرمایه گذاری غلط باعث می شود که این پول ها بازنگردند.

 

وی افزود: این وزیر کار به صحبت های من عمل نکرد و نتیجه آن 9 هزار ممنوع الخروجی شد.

 

کمالی در ادامه سخنان خود به استان کرمانشاه نیز اشاره کرد و گفت: باید به مزیت های استان کرمانشاه توجه کرد تا شغل پایدار ایجاد شود و از افسردگی و خودکشی جوانان جلوگیری کرد. 

دبیر کل حزب اسلامی کار در ادامه به جایگاه عقلانیت در سیاست نیز اشاره کرد و گفت: در سیاست عقلانیت به کار نمی گیریم و همه می خواهند یکدیگر را حذف کنند.

 

وی افزود: جمعیت خاموش در جامعه همیشه عامل سقوط نظام ها بوده است  اما متاسفانه بعضی ها که می خواهند دلسوزی کنند باعث ایجاد جمعیت خاموش می شوند.

وی با بیان اینکه اولین مشخصه توسعه انسانی داشتن نظرات متفاوت است، تاکید کرد: باید دیگران را تشویق کنیم تا دلخوری های خود را بیان کنند.

این فعال سیاسی با بیان اینکه در ایران هیچ انتخاباتی برگزار نمی شود که کاندیداها دارای برنامه باشند، گفت:  کسی که می خواهد رئیس جمهور شود نمی آید بگوید که به برنامه های من رای دهید بلکه مردم به شکل و قیافه طرف رای می دهند.

وی افزود: مشخص نیست که اصولگرا و اصلاح طلب به چه معناست زیرا هیچ کدام برنامه نداده اند تا مردم به آن ها رای بدهند.

کمالی با بیان اینکه حکومت ها نیز با اصول سیاسی آشنا نیستند، گفت: هر دولتی که روی کار می آید گروهی را که آن را نقد می کند و خوب و بد آن را می گوید، مثل دشمن می داند در حالی این دشمن نیست بلکه دوستی است که نظر متفاوت دارد.

وی در ادامه به اختلافات سیاسی اشاره کرد و گفت: 99 درصد این اختلافات و جنگ ها برای خدا نیست و منافع شخصی در میان است.

دبیر کل حزب اسلامی کار گفت: اگر 100 پیامبر در کنار هم باشند هیچ مشکلی باهم ندارند اما 2 پادشاه قدرت طلب در یک اقلیم نمی گنجد.

پول صدا و سیما حرام است

کمالی در ادامه به فعالیت صدا و سیما انتقاد کرد و گفت: بدآموز ترین قسمت کشور صدا و سیماست و پولی که خرج می کنند حرام است. پول بیت المال را خرج می کنند و فیلم پلیسی می سازند که همه همدیگر را می کشند.

وی افزود: جوانان چه می خواهند از صدا و سیما یاد بگیرند زیرا فیلمی در مورد زندگی پخش نمی شود.

کمالی گفت: فلان نهاد به صدا و سیما سفارش ساخت فیلم را داده است و حالا مثلا آقایان فداکاری می کنند.

تمجید از تلویزیون اتریش برای تریبون دادن به زنان بدکار

وی بر لزوم توجه به مسائل اجتماعی تاکید کرد و گفت: من به اتریش رفته بودم و تلویزیون برنامه ای را پخش می کرد. در آن برنامه خانم هایی که کار نامناسبی را انجام می دهند آورده بودند تا در خصوص مشکلات خودشان بحث می کردند و مردم نیز اظهار نظر می کردند. من از دوستم که زبان آلمانی می دانست پرسیدم که چه می گویند و او نیز گفت آن ها در مورد این مساله اجتماعی بحث می کنند. 

کمالی گفت: یک بار نیز به هلند رفته بودم و دیدم که آن ها پولی به دست آورده بودند و مدت ها بود که در تلویزیون در مورد این صحبت می کردند که آن را چگونه خرج کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۰ - ۲۰ شهريور ۱۳۹۴
۱
۱
معتقدم بیان آقای کمالی توهین محض به عوامل رسانه ملی است.سازمانی که علیرغم کم مهریهای دولت درخصوص تخصیص کم بودجه همچنان درخط مقدم جنگ رسانه ای تک وتنهاایستاده اونموقع مسئولی چنین بی رحمانه بدون دلیل وارائه مدارک مستندبه صداوسیماحمله می کندواون روباتلویزیون اتریش یاهلندقیاس می کندفرهنگ اسلامی درصداوسیماجاری وساری است.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۱۱ - ۲۰ شهريور ۱۳۹۴
۰
۰
جای بسی تاسف است این آقایان خجالت نمی کشند از چنین گفتارهایی
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها