أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۳۸۷۴۳
زمان انتشار: ۱۷:۱۲     ۲۱ شهريور ۱۳۹۴
معاون پارلمانی و کنسولی وزارت امور خارجه با بیان اینکه در زمینه بررسی برجام فضا بین دولت و مجلس تعاملی است، گفت: فرجام برجام در مجلس مثبت است.
به گزارش پایگاه 598، حسن قشقاوی معاون پارلمانی و کنسولی وزیر امور خارجه در حاشیه مراسم ختم پدر وزیر کشور در سخنانی در ارزیابی‌اش نسبت به برجام و بررسی آن در مجلس شورای اسلامی گفت: بنده شخصا فکر می‌کنم که روند عمومی نهایتا مثبت است. بنده معتقدم که فرجام برجام مثبت است.

وی افزود: بنده فکر می‌کنم در مجموع در مجلس ما موضوع برجام موضوع بغرنجی نیست، البته در حال بررسی هستند و طبعا این بررسی‌ها مفید است که تا الان نیز جلسات خوبی در مورد برجام برگزار شده است.

معاون وزیر امور خارجه در پایان خاطرنشان کرد: قرار است بنده، عراقچی، ظریف وتخت روانچی در جلسه عصر کمیسیون برجام حضور یابیم. فکر می‌کنم که در مجموع فضای مثبت و تعاملی بین دولت و مجلس در زمینه برجام در حال پیشرفت است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
عباس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۲۰ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۴
۰
۰
امیدواریم در فضای همدلی وارام والبته قانونی وشفاف مورد بررسی قرار گیرد وانچه خیر مردم ونظام هست رقم بخورد
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها