کد خبر: ۳۳۸۸۳۰
زمان انتشار: ۰۹:۴۳     ۲۲ شهريور ۱۳۹۴

به گزارش پایگاه 598، داوود وهابی‌ در زنجان اظهار کرد: به همت وزارت مسکن و شهرسازی به منظور ساخت مسکن مناسب و ارزان قیمت برای اقشار نیازمند جامعه از طریق جلب حمایت خیرین، انجمن خیرین مسکن‌ساز ایران تاسیس شده است.

وی افزود: در سال 1358 به وظایف مصوب بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در راستای تحقق فرمان حضرت امام (ره) در افتتاح حساب 100 در راستای بسط و گسترش فرهنگ مشارکت مردمی برای تامین مسکن محرومان اساسنامه انجمن اصلاح و دبیرخانه آن به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی منتقل شد.

مدیرعامل انجمن خیرین مسکن‌ساز استان زنجان اضافه کرد: در حال حاضر شعب انجمن خیرین مسکن‌ساز در تمام استان‌های کشور از جمله زنجان در حال فعالیت است.

وی با اشاره به برخی وظایف و اهداف انجمن خیرین مسکن‌ساز خاطرنشان کرد: اشاعه فرهنگ مشارکت و جلب کمک‌های مردمی و خیرین به منظور ساخت و تولید مسکن ارزان قیمت برای نیازمندان و گسترش فرهنگ سنت حسنه وقف در امر تامین مسکن محرومان از طریق بسترسازی مناسب با رعایت احکام، ضوابط و مقررات وقف از جمله این اهداف به شمار می‌رود.

وهابی‌وطن ادامه داد: تجهیز و تامین منابع بخش خصوصی، تعاونی و دولتی در راستای ساخت مسکن مناسب، تلاش در راستای ساخت و ساز و تولید انبوه مسکن ارزان قیمت با استفاده از فناوری‌های جدید و مناسب با هدف خانه‌دار شدن و واگذاری به اقشار آسیب‌پذیر و کمک به کاهش قیمت مسکن از دیگر اهداف انجمن خیرین مسکن‌ساز محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: انجمن خیرین مسکن‌ساز استان زنجان در سال 83 به منظور تامین مسکن ارزان‌قیمت برای محرومان به طور رسمی در استان تاسیس شده و در حال حاضر در شهرستان‌های ابهر، خدابنده، خرم‌دره، ماهنشان و ایجرود در حال فعالیت است.

مدیرعامل انجمن خیرین مسکن‌ساز استان زنجان افزود: انجمن مذکور در زنجان در سال 86 فعالیت اجرایی خود را آغاز کرده است و طی سال جاری نیز موفق شده رتبه دوم کشوری را از آن خود کند.

وهابی‌وطن به برخی پروژه‌های واگذار شده انجمن خیرین مسکن‌ساز استان زنجان اشاره کرد و گفت: پروژه 40 واحدی مهر نرگس، پروژه 36 واحدی آفاق و پروژه 24 واحدی ونوس در شهر زنجان از جمله پروژه‌های واگذار شده در استان محسوب می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: انجمن خیرین مسکن‌ساز استان زنجان تاکنون 12 پروژه در شهرهای ابهر و زنجان به متقاضیان واگذار کرده که 269 واحد را شامل می‌شود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها