کد خبر: ۳۳۹۹۷۱
زمان انتشار: ۱۳:۰۶     ۲۶ شهريور ۱۳۹۴
تا چند روز دیگر حکم سرپرستی علی‌اکبر طاهری در باشگاه پرسپولیس ‌بی‌اعتبار می‌شود و از آنجا که قراری بر تمدید این حکم نیست، باید منتظر معرفی مدیرعامل جدید این باشگاه باشیم.
به گزارش پایگاه 598، تا چند روز دیگر حکم سرپرستی علی‌اکبر طاهری در باشگاه پرسپولیس ‌بی‌اعتبار می‌شود و از آنجا که قراری بر تمدید این حکم نیست، باید منتظر معرفی مدیرعامل جدید این باشگاه باشیم.

مدیرعاملی که نزدیکان پرسپولیس می‌گویند قرار است از افراد خارج از باشگاه انتخاب شود و قطعا آن شخص نمی‌تواند طاهری باشد. او این روزها به‌عنوان مقصر شماره یک مشکلات پرسپولیس معرفی می‌شود و شانس‌های خود را به کل از دست داده است.

به طوری که مسوولان وزارت ورزش به فکر ترمیم کادر مدیریتی باشگاه پرسپولیس افتاده‌ و برای این باشگاه دنبال مدیرعامل می‌گردند. در همین راستا بهروز منتقمی قائم مقام سابق باشگاه پرسپولیس که در دوره‌ای کوتاه سرپرستی این باشگاه را هم بر عهده داشت، نشست‌هایی را با نصرا... سجادی معاون ورزش قهرمانی و متولی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال انجام داده است که آخرین بار، آنها هفته پیش در وزارت ورزش با هم به صحبت نشستند. اگر چه از جزییات این جلسه خبری به بیرون درز نکرده اما قطعا این جلسه بی‌ارتباط با اتفاقات و شرایط پرسپولیس نیست و حتی امکان دارد که به منتقمی پیشنهاد مدیریت باشگاه را هم داده باشند.


منبع: ایران ورزشی
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
علی احمدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۲ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۴
۰
۰
ایشون که برای مترسک مزرعه شدن هم مناسب نیست اونوقت ....
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها