کد خبر: ۳۴۰۴۳۱
زمان انتشار: ۱۴:۲۶     ۲۹ شهريور ۱۳۹۴
فرزند ناصرحجازی گفت: «خانواده حجازی فقط حامی کسانی بودند که این فیلم را تولید کردند اما حتی یک صحنه بابت توصیه های ما تولید نشده است.»
به گزارش پایگاه 598، آتیلا حجازی در رابطه با اکران خصوصی مستند "من ناصر حجازی هستم" اظهار داشت: «به هر حال همانطور که می دانید این فقط یک اکران خصوصی بود و به همین دلیل ما محدودیت فضا داشتیم. شاید دوست داشتیم خیلی ها را به این مراسم دعوت کنیم اما متاسفانه به دلیل همین محدودیت ها فقط یکسری از دوستان در این مراسم حاضر شدند.»

 

وی همچنین افزود: «خوشحالم که افراد هنری، ورزشی و سیاسی در این مراسم حضور داشتند و فیلمی را شاهد بودند که همه در پایان از آن ابراز رضایت کردند. از نظر خود من هم فیلم بسیار خوبی از کار درآمده و امیدوارم به زودی در سینما و DVD های خانگی به دست مردم برسد تا آنها نیز با یاد یکی از اسطوره های خود تجدید خاطره کنند.»

 

فرزند ناصر حجازی همچنین تصریح کرد: «من که خیلی از هنر و فیلمسازی سر در نمی آورم اما با دوستان سینمایی که صحبت می کردم آنها معتقد بودند فیلم بسیار خوبی است. امیدوارم هرچه سریع تر کارهای مجوز اکران عمومی این فیلم هم انجام شود تا بتوانیم شاهد استقبال مردم از این فیلم باشیم.»

 

حجازی در خصوص اینکه گفته می شود خیلی از بخش های این فیلم با کنایه هایی به امیر قلعه نویی تولید شده و اینکه آیا این موضوع با تاکید خانواده حجازی بوده، گفت: «این را بگویم که ما هیچ نقشی در ساخت این فیلم نداشتیم. در واقع خانواده حجازی فقط حامی کسانی بودند که این فیلم را تولید کردند اما حتی یک صحنه بابت توصیه های ما تولید نشده است. ما فقط از دیدن این فیلم لذت بردیم و امیدوارم که برای مردم هم همینطور باشد.»

 

وی همچنین افزود: «اعضای تولیدکننده مستند "من ناصر حجازی هستم" با استفاده از آرشیو و جست وجوهایی که در گذشته ناصر حجازی داشتند فیلمنامه این مستند را نوشتند. فکر می کنم هر صحنه ای که در این فیلم بوده در تاریخ ثبت شده است و کسی نمی تواند آن را از خودش در بیاورد. به نظرم این یک مستند واقعی است و اتفاقات آن قطعا باعث نمی شود کسی بتواند از ما یا تولیدکنندگان آن گلایه ای داشته باشد و یا شکایت کند.»

 

فرزند ناصر حجازی در پایان در پاسخ به این سوال که بعد از دیدن این فیلم چه احساسی پیدا کرده، بیان داشت: «نگاه کردن به مستندی که برای پدرم ساخته شده بود برای من کاملا جذاب و دیدنی بود. حتی خیلی از مواردی که در این مستند وجود دارد را من ندیده بودم و یا حتی نشنیده بودم. امیدوارم که به زودی این مستند اکران شده و مورد استقبال مردم قرار گیرد.»

منبع: کاپ


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها