کد خبر: ۳۴۰۵۴۵
زمان انتشار: ۰۸:۴۶     ۳۰ شهريور ۱۳۹۴
نوید مظفری کارشناس داوری می گوید که داور در دادن کارت زرد دوم و اخراج مهاجم پرسپولیس اشتباه کرده است .

به گزارش پایگاه 598، نوید مظفری در گفت و گو با شفقنا ورزشی با اشاره به عملکرد این تیم داوری در نیمه اول گفت : نیمه اول این دیدار مشکل خاصی نداشت و اتفاق خاصی رخ نداد که داور را با مشکل روبرو کند و اصطلاحا این نیمه از بازی نیازی به داورنداشت . فقط در دقیقه ۳۱ به خاطر خطایی که محسن بنگر مرتکب شد ، این بازیکن باید با کارت زرد جریمه می شد که این اتفاق صورت نگرفت .

این کارشناس داوری در مورد نیمه دوم این بازی و آنالیز داوری این دیدار در۴۵ دقیقه  دوم اظهارداشت : در نیمه دوم و در دقیقه ۵۲ و در صحنه ای که مهدی طارمی در محوطه جریمه ملوان افتاد خطایی رخ نداد و ادامه بازی بهترین تصمیم بود که داور هم آن را اعلام کرد .

مظفری در ادامه افزود: در دقیقه ۶۹ خطای کمال کامیابی نیا به درستی اعلام شد که البته نیازی به کارت نداشت و تصمیم داور در این صحنه درست بود .

نوید مظفری با اشاره به سلامت کامل گل  تیم پرسپولیس که در دقیقه ۱۰۰ این دیدار به ثمر رسید ، گفت: این صحنه آفساید نبود و کمک داور در این صحنه تصمیم درستی گرفت و کار خوبی را از او شاهد بودیم .

مظفری در خصوص اخراج مهدی طارمی پس ازدریافت کارت زرد دوم و اخراج  این بازیکن در این دیدار تصریح کرد: در صحنه ای که منجربه کارت زرد دوم طارمی شد ، اتفاقی رخ نداد و داور در دادن کارت زرد دوم و اخراج مهاجم پرسپولیس اشتباه کرد . البته لازم است به این نکته هم اشاره کنم که زمانی که بازیکنی از زمین اخراج می شود ، نمی تواند در محوطه زمین بماند و طارمی پس از اخراج باید زمین را ترک کرده و به رختکن می رفت .

نوید مظفری ضمن اعلام این که اخراج پایان رافت در دقایق پایانی این دیدار درست بود ، به شفقنا ورزشی گفت : مربی به عنوان یکی از اعضای نیمکت اجازه ورود به زمین و دخالت در امرداوری و برخورد با بازیکن حریف را ندارد و او باید در این صحنه مسئولانه تر برخورد می کرد .

وی در پایان در مورد عملکرد کلی تیم داوری جدال پرسپولیس و ملوان بندرانزلی گفت : در مجموع داوری این دیدار برای تیم داوری این بازی سخت و مشکل نبود .


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها