کد خبر: ۳۴۱۰۴۶
زمان انتشار: ۲۳:۴۶     ۳۱ شهريور ۱۳۹۴
به گزارش پایگاه 598، در خلال پخش فیلم مستند «من، حجازی هستم» راوی داستان مدعی شد که در جریان بازی استقلال – سایپا چند بازیکن از جمله پرویز برومند و جواد زرینچه به ناصرخان خیانت کرده‌اند!

به گزارش خبر ورزشی، زرینچه که برای رسیدگی به امور شخصی‌اش خارج از ایران حضور دارد، در آن بازی معروف (بهار سال ۱۳۷۸) کاپیتان استقلال بود.

کاپیتان و مربی اسبق آبی‌پوشان در حالی که تأکید داشت نمی‌خواهد وارد این ماجرا و حواشی آن شود گفت: الان که ایران نیستم اما ۲ هفته دیگر که برگشتم، در این رابطه کامل حرف می‌زنم. متأسفانه با این کارها به اعتبار مرد بزرگی همچون حجازی خدشه‌ وارد می‌کنند. همه جواد زرینچه را می‌شناسند. سابقه من مشخص است با این همه مربی کار کرده‌ام و هرگز کم‌فروشی نکرده‌ام. نمی‌دانم این حرف‌ها را چطور می‌زنند. کسانی که چنین مسائلی را مطرح کرده و تهمت می‌زنند، باید پاسخگو باشند. آنهایی که این فیلم را ساخته‌اند باید جوابگو باشند. اعتبار و منزلتی که آدم در میان مردم کسب می‌کند، چیزی نیست که به همین راحتی و با ساختن یک مستند از بین برود. خدا شاهد و ناظر بر اعمال همه ماست و خودش از دل و نیت افراد خبر دارد. اوست که می‌داند چه اتفاقاتی رخ داده و انسان‌ها چه کارهایی انجام داده‌اند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها