کد خبر: ۳۴۱۶۲۴
زمان انتشار: ۱۴:۵۳     ۰۴ مهر ۱۳۹۴
توسط بسيج سازندگي صورت گرفت؛
مدير سلامت و خدمات رساني سازمان بسيج سازندگي تاكيد كرد: سازمان بسيج سازندگي و گروه هاي جهادي كشور تلاش براي تحقق عدالت آموزشي را ماموريت مهم خود مي دانند.
به گزارش پایگاه 598، مدير سلامت و خدمات رساني سازمان بسيج سازندگي در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جهادي با اشاره به بازگشايي مدارس كشور، از كمك رساني ويژه بسيج سازندگي به دانش آموزان نقاط محروم و دور افتاده خبر داد و گفت: سازمان بسيج سازندگي با همكاري بنياد تعاون بسيج، بيش از ۹۰ هزار كيف و اقلام گوناگون نوشت افزار ايراني - اسلامي به ارزش ۴ ميليارد ريال به دانش آموزان ساكن در نقاط محروم و دور افتاده تقديم كرده است.
 
دكتر شجري با بيان اينكه بسيج سازندگي اهتمام ويژه به امر تحصيل و آموزش و پرورش به ويژه در نقاط محروم كشور دارد، خاطرنشان كرد: وظيفه ما اين است كه اجازه ندهيم شكاف طبقاتي و نابرابري موجود در كشور، مانع از تحصيل دانش آموزان ايراني شود.
 
وي به برخي از اقدامات بسيج سازندگي در راستاي كمك به امر آموزش و پرورش و تحصيل در كشور اشاره كرد و گفت: بسيج سازندگي با سازمان نهضت سوادآموزي و وزارت آموزش و پرورش همكاري نزديكي دارد.
 
شجري با اشاره به اهتمام گروه هاي جهادي به امر ساخت، مرمت و بهسازي مدارس در نقاط محروم، تصريح كرد: گروه هاي جهادي در هر روستاي محرومي كه حضور يابند، توجه ويژه اي به وضعيت مدرسه و تحصيل دانش آموزان دارند. اگر نقطه اي از كشور شناسايي شود كه نيازمند مدرسه باشد، گروه هاي جهادي مي كوشند با همكاري خيرين اين امر را محقق كنند. ضمن اينكه بهسازي، مرمت و رنگ آميزي مدارس با هدف ايجاد نشاط در ميان دانش آموزان جزو برنامه ثابت گروه هاي جهادي است.
 
مدير سلامت و خدمات رساني سازمان بسيج سازندگي در پايان تاكيد كرد: سازمان بسيج سازندگي و گروه هاي جهادي كشور تلاش براي تحقق عدالت آموزشي را ماموريت مهم خود مي دانند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها