کد خبر: ۳۴۲۵۳۳
زمان انتشار: ۱۱:۵۳     ۰۸ مهر ۱۳۹۴
تنیس روی میز قهرمانی آسیا - تایلند؛
مرحله یک شانزدهم نهایی دیدارهای دوبل مسابقات تنیس روی میز قهرمانی آسیا باحذف هر دوتیم دوبل بانوان وتیم دوبل عمرانی و لطفی در بخش مردان همراه بود. تیم دوبل برادران عالمیان موفق به صعود از این مرحله شد.
به گزارش پایگاه 598، بیست و دومین دوره مسابقات تنیس روی میز قهرمانی آسیا امروز چهارشنبه با ادامه دیدارهای دوبل مردان و زنان در پاتایا تایلند پیگیری شد. در این روز از مسابقات و در مرحله یک شانزدهم نهایی تیم دوبل میعاد لطفی و پوریا عمرانی مقابل تیم دوبل چین تایپه ۳ بر صفر شکست خورد و صعود به مراحل بالاتر بازماند.

در مرحله یک شانزدهم نهایی اما تیم دوبل نوشاد و نیما عالمیان در مصاف با تیم دوبل قزاقستان ۳ بر یک پیروز شد و به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد. تیم دوبل هنگ‌کنگ متشکل از تانگ پنگ و هو کوان کیت حریف برادران عالمیان در این مرحله است.  

امروز همچنین هر دو تیم دوبل ایران مقابل حریفان خود در مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات شکست خورده و از دور مسابقات کنار رفتند. در این بخش از مسابقات تیم دوبل بانوان ندا شهسواری و فاطمه جمالی‌فر مقابل تیم دوبل تایلند ۳ بر صفر شکست خورد. تیم دوبل مریم صامت و محجوبه عمرانی در مصاف با تیم دیگری از تایلند با همین نتیجه متحمل شکست شد. 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها