کد خبر: ۳۴۳۵۴۹
زمان انتشار: ۱۲:۲۱     ۱۳ مهر ۱۳۹۴
جریان‌سازی‌های رسانه‌ای و دیپلماتیک مقامات سعودی در برخورد با حضور یکی از شهروندان ایرانی در مناسک حج، این گمان را تقویت می‌کند که جنایت در منا یک حادثه صرف نبوده است، بلکه ممکن است یک عملیات با هدف ربایش یکی از دیپلمات‌های کارکشته ایرانی بوده باشد.
به گزارش پایگاه 598، ترتیبات هوشمندانه امنیتی جمهوری اسلامی ایران در منطقه موجب شد دست برتر در این نقطه استراتژیک از جهان با ایران باشد. دولتمردان آمریکایی بارها اعلام کرده‌اند که در صورت تعرض احتمالی به جمهوری اسلامی در عرض چند دقیقه اسرائیل -غده سرطانی منطقه- توسط هواداران جمهوری اسلامی از نقشه جهان پاک خواهد شد. یکی از دیپلمات‌هایی که طی دهه گذشته در ساماندهی مقتدرانه دوستداران جمهوری اسلامی در منطقه منشا اثر بود «غضفر رکن‌آبادی» است.

اگر فرض را بر «حادثه» بودن جنایت در منا بگذاریم، چه دلیلی داشت که دستگاه‌های سخن‌پراکنی و منابع دیپلماتیک سعودی در یک حرکت سازماندهی شده اعلام کنند رکن‌آبادی وارد خاک عربستان نشده و اگر هم شده باشد شاید با نام دیگری وارد خاک سعودی شده است؟
سعودی‌ها این دروغ بزرگ را در حالی بر زبان و تلکس‌های رسانه‌ای وابسته جاری ساخته‌اند که رکن‌آبادی در مقابل دیدگان هزاران حاجی و لنزهای ده‌ها دوربین، بیانیه برائت از مشرکان را در عرفات قرائت کرد.

ربایش دیپلمات‌ها و افراد موثر ایرانی در منطقه غرب آسیا، سال‌هاست که در برنامه سرویس‌های اطلاعاتی صهیونیستی و حکام مرتجع عرب قرار دارد. حضور موثر رزمندگان لبنانی در سوریه و سرافرازی آنان در تقابل با تجاوزهای رژیم کودک‌کش، دیپلمات‌های ایرانی مقیم در منطقه را در سرلیست دستگاه‌های اطلاعاتی معاندان نظام اسلامی قرار داده است.

نداشتن اطلاعات کافی از استعداد نظامی و برنامه‌های رزمندگان لبنانی و سوری، افرادی چون رکن‌آبادی را که بیش از 13 سال در این منطقه خدمت کرده‌اند، هدف اول دستگاه‌های اطلاعاتی دشمن قرار داده است.

منبع: فرهیختگان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها