کد خبر: ۳۴۴۷۲۳
زمان انتشار: ۱۲:۱۱     ۲۰ مهر ۱۳۹۴
یک مخترع ژاپنی موفق شده است با ساخت دستگاهی موقعیت واقعی هر نوع آب و هوایی را در خانه باز تولید نماید.
به گزارش پایگاه 598، یک استارت آپ ژاپنی در حال جمع آوری سرمایه برای طرح Tempescope است، Tempescopeدستگاهی است که با استفاده از پیش بینی آب و هوا گوشی هوشمند می تواند درون همان جعبه که در خانه قرار دارد، باران، رعد و برق، مه و نور خورشید را با توجه به همان آب و هوای پیش بینی شده راباز تولید کند.

مخترع این دستگاه می گوید بعد از سفر به مناطق شمال غربی پاسیفیک این ایده را پیدا کرده است که آب و هوای آن مناطق را با خود به خانه ببرد، بر این اساس او یک دستگاهی را با استفاده از بطری شامپو، پنکه، چندتا LED و منتشر کننده غبار طراحی کرده که می تواند از لحاظ فیزیکی شرایط آب و هوایی را در یک فضای جدیدی باز تولید کند.

تکنولوژی هوشمند تولید باران در خانه+تصاویر

در اولین نمونه ساخته شده، Tempescope می تواند نور خورشید، باران، رعد و برق و مه را تولید کند و به گفته این مخترع در نسخه بعدی بارش برف نیز به آن اضافه خواهد شد. اما روش کار این دستگاه به این صورت است که با اتصال با استفاده از بلوتوث به گوشی همراه هوشمند و انتخاب یک شهر می توان آب و هوای آن شهر را در خانه به وجود آورد.

تکنولوژی هوشمند تولید باران در خانه+تصاویر

به عبارتی دستگاه این امکان را برای کاربران به وجود می آورد تا آب و هوای هر نقطه از کره زمین را در خانه خود بازتولید کنند. برای این کار لازم است در ابتدا دستور العمل راه اندازی دستگاه را مطالعه کنند و تمام اجزای مورد نیاز آن را به یکدیگر وصل نمایند و در انتها با استفاده از اینترنت بی سیم آب و هوای هر شهری را که می خواهند انتخاب نماید و آن را در خانه خود مشاهده نمایند.

تکنولوژی هوشمند تولید باران در خانه+تصاویر

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها