أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۴۴۹۵۴
زمان انتشار: ۱۲:۳۴     ۲۱ مهر ۱۳۹۴
به گزارش پایگاه 598، دیروز سایت مرحوم ناصر حجازی مدعی شد به زودی اسناد مربوط به پیروزی هشت بر صفر استقلال بر پرسپولیس در دهه 40 را منتشر خواهد کرد. این ادعا در مقطعی توسط علی فتح‌الله‌زاده مطرح شد و حسابی بازار کری‌خوانی بین سرخابی‌ها را داغ کرد. بعدتر و با پیش آمدن موضوع مرحوم هادی نوروزی، این بازی کذایی هم از یاد رفت و حتی سرخابی‌ها آنقدر با هم «داداش» شدند که گفتند دیگر قصد کل‌کل با یکدیگر را ندارند، اما انگار خاک سرد، خیلی زودتر از حد انتظار همه چیز را به بوته فراموشی برد تا حالا دوباره طرفین علیه هم سند و مدرک عجیب و غریب رو کنند. شاید اصل کری‌خوانی اشکالی نداشته باشد، اما اینکه از بازی‌های خیالی حرف بزنیم یا پیروزی در مسابقه 9 به 9 برگزار شده در حیاط زندان را روی جلد ببریم، واقعا از آن کارهای منحصر به فرد اهالی فوتبال در ایران است؛ آفتی که انتظار داشتیم بعد از واقعه تلخی که برای هادی رخ داد کمرنگ شود، اما ظاهرا خود غلط بود آنچه می‌پنداشتیم!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها