کد خبر: ۳۴۵۱۱۷
زمان انتشار: ۱۰:۴۴     ۲۲ مهر ۱۳۹۴
استاندار قم با اشاره به مشكلات زيرساختي شهرك پرديسان،رفع اين مشكلات را از اولويت هاي مهم استانداري دانست و بر تلاش مضاعف و مشاركت دستگاه هاي اجرايي براي رفع اين زيرساخت ها تاكيد كرد.
به گزارش پایگاه 598، آيين افتتاحيه 3 هزار و 577 واحد مسکن مهر و بلوار شهروند استان قم با حضور استاندار قم و قائم مقام وزير راه و شهرسازي برگزار شد.
استاندار قم با اشاره به اقدامات انجام شده در راستاي زمينه مسکن مهر در استان قم گفت: اميدواريم با تلاش و همت مضاعف مسوولان شاهد تکميل پروژه‌هاي نيمه تمام باشيم.
وي با بيان اين كه نيازهاي زيرساختي مسکن مهر در گذشته كمتر مورد توجه قرار گرفته است خاطرنشان كرد: فراهم نمودن اين زيرساخت ها از جمله مدرسه، بيمارستان‌ و ديگر امکانات در شهرک پرديسان نيازمند مشاركت جدي مسوولين است.
سيد مهدي صادقي حل مشکلات شهرک پرديسان را از اولويت‌هاي استانداري قم و نهادهاي زيرمجموعه دانست و تصريح کرد: با توجه به اقدامات انجام شده، مسکن مهر قم در ميان سه استان برتر کشور قرار دارد.
استاندار قم تامين زيرساخت هاي بهداشتي و درماني را از نيازهاي مهم و ضروري شهرک پرديسان برشمرد و افزود: برنامه ريزي دولت براي ساخت بيمارستان 1000 تخت خوابي نشان دهنده عزم دولت براي ارتقاي بهداشت در سطح استان و خصوصا مناطق محروم است.
منبع:موج
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها