کد خبر: ۳۴۵۸۵۶
زمان انتشار: ۱۳:۲۱     ۲۶ مهر ۱۳۹۴
رئیس سازمان لیگ اعلام کرد که به مسوئلان باشگاه پرسپولیس مجور داده در صورت تمایل این تیم تا پایان پیراهن مشکی به تن کند.
به گزارش پایگاه 598، مهدی تاج در مورد آخرین وضعیت حق پخش تلویزیونی فوتبال اظهار داشت: ارزیابی ما از طرح IPTV مثبت است و برای نهایی شدن این طرح مراحل خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم. البته این طرح مانند حق پخش خیلی دست به نقد نیست، ولی مطمئنم آیندگان برای اجرایی شدن آن ما را دعا می‌کنند.

وی در خصوص اعتراضی که به اردوهای طولانی تیم ملی داشته است، خاطرنشان کرد: صحبت من در مورد تمام تیم‌های ملی بود نه فقط تیم بزرگسالان‌مان. واقعاً اردوهای تیم بزرگسالان و امید زیاد است به خاطر همین جلسه سه ساعته‌ای را با کی‌روش برگزار کردم. هم من و هم کی‌روش منطقی هستیم، اما باید این را هم مدنظر داشته باشیم که اگر این اردوها سبک نشود در فروردین و اردیبهشت سال آینده برای تمام کردن لیگ به مشکل می‌خوریم.

رئیس سازمان لیگ در پاسخ به این سؤال که آیا کی‌روش از برنامه‌ها و درخواست‌های خودش برای اردوها کوتاه می‌آید یا خیر عنوان کرد: ما درخواست خود را به سرمربی تیم ملی ارائه داده‌ایم و باید ببینیم که در این مورد چه اتفاقی رخ می‌دهد.

تاج در مورد اینکه پرسپولیس روز گذشته با پیراهن مشکی مقابل صبا بازی کرد، گفت: در ابتدای فصل پرسپولیس سه پیراهن به ما معرفی کرد که یکی از این پیراهن‌ها مشکی بود. بعد از اینکه اعلام شد پرسپولیسی‌ها می‌خواهند به خاطر مرحوم نوروزی تا پایان فصل پیراهن مشکی به تن کنند من به طاهری گفتم مشکلی از این بابت وجود ندارد و به پرسپولیسی‌ها مجوز دادیم تا پیراهن مشکی به تن کنند.

وی افزود: سازمان لیگ تلاش کرد تا تجلیل خوبی از نوروزی در بازی ایران و ژاپن و پرسپولیس صبا انجام شود که خوشبختانه این اتفاق رخ داد و یاد کاپیتان فقید پرسپولیس در این بازی‌ها زنده ماند.

رئیس سازمان لیگ در خصوص اینکه چه اقدامی برای پرداخت طلب‌های نوروزی به خانواده‌اش صورت گرفته است، اظهار داشت: قرار شد باشگاه نفت طلب این بازیکن را به همراه 20 میلیون پول مراسم را به خانواده‌اش پرداخت کنیم. در ضمن در تلاش هستیم تا از پولی که از طریق سازمان لیگ به پرسپولیس می‌رسد طلب نوروزی از این باشگاه را هم به این صورت بدهیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها