کد خبر: ۳۴۵۹۹۶
زمان انتشار: ۰۹:۲۵     ۲۷ مهر ۱۳۹۴
سرلشکر ايزدي:
معاون امور راهبردي و اشراف فرماندهي کل قوا گفت: نبايد بگذاريم دشمني که از در بيرون کرديم، از پنجره وارد شود. بايد با هوشياري مسير ارزشي انقلاب اسلامي که اکنون در منطقه از قابليت و قدرت بالايي برخوردار است را ادامه دهيم.
به گزارش پایگاه 598، به نقل از سپاه نيوز: سردار لشکر پاسدار مصطفي ايزدي معاون امور راهبردي و اشراف فرماندهي کل قوا، در حاشيه مراسم گراميداشت شهادت سردار حسين همداني در جمع خبرنگاران با اشاره به موضوع اعتماد ايران به غرب در دهه‌هاي اخير اظهار داشت: در اين مسيري که تاکنون طي کرده‌ايم فراز و نشيب بسياري داشتيم؛ به نحوي که هرجا به آمريکا و انگليس و به‌طور کلي امپرياليسم اعتماد کرديم، از پشت به ما خنجر زدند.

وي افزود: با توجه به اين تجربه تاريخي، نبايد بگذاريم دشمني که از در بيرون کرديم، از پنجره وارد شود. بايد با هوشياري مسير ارزشي انقلاب اسلامي که اکنون در منطقه از قابليت و قدرت بالايي برخوردار است را ادامه دهيم.

سرلشکر ايزدي اضافه کرد: دشمن مي‌خواهد فرصت‌هاي تاريخي را از ما بگيرد، لذا نبايد بگذاريم در اين فضاي غبارآلود شرايطي ايجاد کنند تا دستاوردهاي شهيداني همچون حاج حسين همداني از دست برود.

وي در پايان اظهار داشت: تجربه‌ي تاريخي ما مي‌گويد نبايد به اين‌ها اعتماد کنيم، لذا راهي که حضرت امام (ره)پيش روي ما گذاشت و استقلالي که با تقديم ده‌ها هزار شهيد به ارمغان آمده، بايد با وسواس از آن دفاع کنيم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها