أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۴۶۱۸
زمان انتشار: ۱۶:۲۰     ۱۴ اسفند ۱۳۹۰
بازی های مجازی در عین تنوع، با درجات مختلفی از سختی طراحی می شوند تا هر فردی بسته به استعداد و تجربه خود از پس برخی از آنها برآید. در این مطلب قصد داریم تا شما را با سخت ترین بازی های موجود در کنسول های مختلف آشنا کنیم.
باشگاه خبرنگاران، این مطلب در دو بخش تهیه و تنظیم شده و اگر علاقه مند به مطالب دیگر در حوزه بازی های مجازی هستید در بخش نظرات این نوشته، درخواست های خود را مطرح کنید.

ارواح سیاه " Dark Souls"
این بازی حادثه ای توسط شرکت ژاپنی From Software برای دو کنسول پلی استیشن 3 و ایکس باکس 360 در سال 2011 میلادی طراحی شده است و در هر بخش و مرحله آن شما به چلش کشیده خواهید شد. دشمنان مختلفی در مراحل این بازی سعی می کنند تا با چند ضربه شما را از پای در آورند و به احتمال زیاد بایستی بارها در این بازی جان خود را از دست بدهید تا بتوانید این بازی را به پایان ببرید.

ارواح شیطانی "Demon's Souls"
این بازی در حقیقت قسمت قبلی بازی ارواح سیاه بود که بر روی کنسول پلی استیشن 3 در سال 2010 به بازار عرضه شد.در این بازی نیز شما با چالش های بزرگ ، معماها و دشمنانی به اشکال مختلف رو به رو هستید و همزمان بایستی با این مشکلات رو در رو شوید. فراموش نکنید که در این بازی شما تنها هستید.

نبرد لاک پشت ها " Battletoads"
این بازی در سال 1991 و بر روی کنسول NES با شبیه سازی قهرمانان داستان لاکپشت های نینجا ساخته شد. این بازی به دلیل مبارزات سختی که در آن انجام می شود به شهرت رسید. در این بازی شما جان کمی دارید و بایستی دارای سرعت عمل بالایی باشید.این بازی از نظر ارزش سرگرمی و گرافیک مناسب در زمان خود یکی از بهترین بازی ها برای کنسول NES بود.

مرد مگا " Mega Man "
یک بازی دیگر برای کنسول NES که در سال 1987 که به سرعت عمل و واکنش ذهنی بالایی برای انجام ماموریتها نیاز دارد.عدم قابلیت Save بازی در بین مراحل و دشمنان نیرومند در هر مرحله سری مرد مگا را به عنوان یکی از سخترین بازی ها در این کنسول شناخته می شود.

نفوذ گر: سایه های چرنوبیل " S.T.A.L.K.E.R: Shadow of Chernobyl"
یک بازی برای کامپیوترهای شخصی که در سال 2007 عرضه شده است. داستان بازی مربوط به وقوع دومین انفجار در نیروگاه چرنوبیل 20 سال پس از انفجار اول است. در این بازی شما با انواع انسانها و حیوانات عجیب برخورد کرده همزمان به خواب و استراحت نیاز دارید. در این بازی بسیاری از قوانین معمول فیزیکی به چالش کشیده می شود. شما با جان و مهمات کم بایستی با دشمن و تشعشات رادیواکتیو مبارزه کنید.

Ninja Gaiden
بازی در مورد مبارزات یک نینجا است که در سال 2004 میلادی برای کنسول ایکس باکس منتشر شد. بازی بسیاری سخت که بازیگران حتی برای شکست دادن اولین غول آن دچار مشکل بودند. حملات سریع ، مراحل پیچیده و محدودیت زمانی در انجام ماموریت ها در این بازی آن را به یک بازی سخت تبدیل کرده است.

کنترا Contra
بازی "کنترا" برای کنسول میکرو در سال 1987 عرضه شود. شما در این بازی در نقش یک نظامی ظاهر می شوید که یک اسلحه و مهمات نامحدودی دارید. در ابتدا به نظر این بازی آسان می آید اما زمانی که متوجه شوید که با یک گلوله دشمن کشته می شوید احتمالا نظر شما در مورد بازی تغییر خواهد کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
میکه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۵۸ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۰
۰
۰
پس یازی جنگ فرمانروایان چی مالی نیست؟
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها