کد خبر: ۳۴۸۹۰۵
زمان انتشار: ۰۹:۲۴     ۱۴ آبان ۱۳۹۴
علاوه بر جوانان، راه نفوذ در خواص ما نیز وجود دارد. طبق مقام معظم رهبری این وظیفه خواص هم هست که بصیرت خود را بالا ببرند
به گزارش پایگاه 598، حجت الاسلام و المسلمین حجت طالبی، فعال فرهنگی حوزه منتظریه، در مصاحبه اختصاصی با گلستان 24، گفت: 13 آبان روزی بود که دست دولت مستکبر آمریکا توسط خود ملت ایران رو شد. آن هم ملتی که نوجوان و جوان بودند. اما این قشر جوان بین ملت ایران چه ویژگی داشتند که وارد میدان شدند؟ پاسخ این سوال معرفت و بصیرتی است که جوانان و نوجوانان ما در آن روز نسبت به ولی فقیه پیدا کرده بودند. آن ها راه نفوذ را کور کردند.

وی افزود: دست آمریکا رو شد، اما آمریکا از رو نرفت. او راهش را ادامه داد و جاسوس بازی ها و فعالیت های غیر منطقی و غیر اخلاقی خود را پی گرفت.

 
حجت الاسلام طالبی معتقد است:  شیطان بعد از سرپیچی از فرمان پروردگار عالم، خودش را نشان داد و دستش برای ملائکه رو شد. اما باز از رو نرفت و اصل فعالیت خود را شروع کرد. تا قبل از 13 ابان نیز چون در بهبه انقلاب بودیم، آمریکایی ها با خیال راحت کار خودشان را انجام می دادند. اما بعد از واقعه تسخیر لانه جاسوسی، اصل فعالیت خود را شروع کردند و از همان روز فکرشان را بیشتر روی قشر جوان مردم ایران متمرکز کردند.

فعال فرهنگی حوزه منتظریه ادامه داد: برنامه های بسیار متنوع شبکه های ماهواره ای و فتح بابی که در فضای مجازی شده است و خیلی ها از آن استفاده نا بجا می کنند، دست به دست هم می دهد تا آن ها بیشتر بتوانند به برنامه های ضد دینی و ضد فرهنگی خود بپردازند.

 
 وی تاکید کرد: همانطور که جوانان ما قبل از انقلاب، حین انقلاب و بعد از آن حرکات ضد استکباری انجام دادند و دست آمریکا از کشور کوتاه شد، امروز هم جوانان خوب و آگاهی در سطح کشور داریم که باید بصیرت افزایی کرده و در راه ولایت فقیه ثابت قدم بمانند. اگر جوانان ما سخنان مقام معظم رهبری را رصد کنند و به مرحله عمل بگذارند، مطمئنا آمریکا باید سعی کند برنامه هایش را در برابر ایران بسیار پیشرفته تر کند تا ملت را از راه بیرون ببرد.

حجت الاسلام طالبی در پایان تاکید کرد: علاوه بر جوانان، راه نفوذ در خواص ما نیز وجود دارد. طبق مقام معظم رهبری این وظیفه خواص هم هست که بصیرت خود را بالا ببرند. همه ملت ایران اگر دست به دست هم دهند و معرفت و بصیرت خود را افزایش دهند، انشاءالله راه های نفوذ نه تنها بسته بلکه کور می شود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها