کد خبر: ۳۴۹۹۹۵
زمان انتشار: ۱۱:۵۶     ۲۱ آبان ۱۳۹۴
هافبک نفت تهران گفت: «واقعا خودم هم می‌دانم سخت است که مقابل تیم سابقم که هوادارانش همیشه به من لطف داشته‌اند قرار بگیرم.»
به گزارش پایگاه 598، جدایی پیام صادقیان از پرسپولیس کاملا به نفع‌اش شده و او حالا در نفت تهران بدون حاشیه دارد کار می‌کند. صادقیان در حال حاضر بهترین پاسور تیمش است و اگر همین روند را ادامه دهد شاید کارلوس کی‌روش او را به تیم‌ملی هم دعوتش کند.

 

البته ناگفته نماند علیرضا منصوریان نیز به خوبی توانسته از این بازیکن بازی بگیرد و در حمایت‌های او در روند رو به رشد هافبک سابق پرسپولیس بی‌تاثیر نبوده است. در هر حال صادقیان بازیکن تاثیرگذاری است و اگر مدیریت شود به کار هر تیمی خواهد آمد.

 

در این رابطه اظهارات صادقیان به اوج بازگشته را بخوانید:

 

* آقا پیام رفته رفته داری پیام سابق می‌شوی. در نفت راحت هستی؟

- خدا را شکر شرایط خوبی دارم و خودم از بازی‌هایم راضی هستم. امیدوارم کادرفنی هم رضایت داشته باشد.

 

* تو نشان دادی اگر در تیم بی‌حاشیه بازی کنی واقعا بازیکن تاثیرگذاری هستی؟

- واقعا نفت تیم بی‌حاشیه و با برنامه‌ای است که هر بازیکنی در آن کار کند پیشرفت خواهد کرد. من هم خوشحالم این تیم را انتخاب کردم و مهمتر از همه سرمربی‌اش نیز علی‌آقا (منصوریان) است.

 

* ظاهرا منصوریان هم خیلی به تو کمک می‌کند تا پیام همیشگی شوی؟

- من چند سال در تیم ملی امید شاگرد علی آقا بودم و شناخت کافی از فوتبالم دارد. امیدوارم جواب اعتمادش را داده باشم.

 

* منصوریان با اینکه یک استقلالی با تعصب است ولی هواداران پرسپولیس هم دوستش دارند. کار کردن با منصوریان استقلالی چطور است؟

- حرف ندارد و بارها به من گفته پیام تو را می‌خواهم کاملا با شرایط آمادگی برگردانم و به تیم سابقت بفرستم. واقعا هر کسی باشد این حرف را نمی‌زند که بازیکن را به مرز آمادگی برساند و به تیم رقیب بفرستد. علی‌آقا با اینکه یک استقلالی است ولی کاملا منطقی است و هیچ موقع واقعیت را پنهان نمی‌کند. کار کردن با او برای من افتخار است و باید جواب اعتمادش را بدهم.

 

* الان هم بهترین پاسور نفت هستی و داری به بازیکنان تاثیرگذار لیگ تبدیل می‌شوی، در این رابطه صحبت می‌کنی؟

- من پنج پاس گل دادم و یک گل هم زده‌ام که اگر اشتباه نکنم جزو سه بازیکن تاثیرگذار لیگ شده‌ام و خودم هم باور نمی‌کردم در آنالیز کارشناسان 90 جزو بهترین‌ها باشم. این یک انگیزه است که باید تلاش کنم و به نفر اولی برسم.

 

* بازگشت ایمان مبعلی می‌تواند به تو کمک کند یا کارت را سخت خواهد کرد؟

- ایمان یک بازیکن کاملا باهوشی است که بازگشتش می‌تواند به همه تیم کمک کند. من خودم برای بازگشت او بی‌تابی می‌کنم. بازگشت ایمان تیم‌ ما را کامل خواهد کرد.

 

* الان منصوریان به تو آزادی عمل بیشتری داده است. فکر می‌کنی پس از بازگشت مبعلی باز هم این آزادی به تو داده شود؟

- کادر فنی هر چه بخواهد همان کار را خواهم کرد. من مطمئنم با آمدن مبعلی روند رو به جلو من هم بهتر می‌شود.

 

* نفت ابتدای فصل خوب نتیجه نگرفت و همین روند باعث شد تا حداقل بازی‌های بازیکنان نفت به چشم نیاید. الان که خوب نتیجه گرفته‌اید فکر می‌کنی بهتر دیده می‌شوید؟

- تیم ما اگر ابتدای فصل نتیجه نگرفت یکی از دلایلش بدشانسی بود و دیگری هم خستگی مسابقات آسیایی وگرنه الان جزو تیم‌های بالای جدولی بودیم، هر چند یک بازی معوقه داریم و با توجه به فاصله کم امتیازی قطعا به صدر جدول خواهیم رسید.

 

* پیام در این مدت چقدر سختی کشیدی تا به اوج برگردی؟

- واقعا سختی کشیدم و حتی شبی بود که خوابم نمی‌برد چون می‌خواستم به آنچه که می‌خواهم برسم. دیگر گذشته را هم فراموش کرده‌ام و فکرش را هم نمی‌کنم و می خواهم برای نفت مثمرثمر واقع شوم.

 

* هنوز هم پرسپولیسی‌ها دوستت دارند و یادت می‌کنند. بازی با این تیم نزدیک است چه حسی برای مسابقه داری؟

- فعلا تمرکزم برای بازی با سپاهان است ولی واقعا خودم هم می‌دانم سخت است که مقابل تیم سابقم که هوادارانش همیشه به من لطف داشته‌اند قرار بگیرم. باور کنید از همین الان می‌دانم سخت‌ ترین بازی‌ام مقابل پرسپولیس است و باید کنار بیایم.

 

* بازی با سپاهان را چطور می‌بینی، فکر می‌کنی سپاهان متحول شده مقابل نفت قرار گیرد؟

- سپاهان همیشه سپاهان است و حتی اگر مربی هم نداشته باشد قابل احترام است. من بارها با پیراهن ذوب‌آهن و پرسپولیس مقابل این تیم قرار گرفته‌ام و می‌دانم بازی کردن با این تیم چه شرایطی دارد. البته نفت هم الان شرایط بهتری پیدا کرده و یکی از بهترین بازی هایش را مقابل سپاهان انجام خواهد داد.

 

* شرایط باشگاه چطور است. راضی هستی؟

- واقعا یک باشگاه حرفه‌ای است و من همه جوره راضی هستم.

 

* جام حذفی هم که به استقلا ل خوردید این بازی را چطور می‌بینی؟

- بازی در ورزشگاه تختی برای هر تیمی سخت است حتی استقلال که واقعا تیم پرمهره‌ای است و الان هم که صدر جدول را در اختیار دارد. ولی ما هم چون تا این مرحله بالا آمدیم می‌خواهیم یک پای فینال باشیم.

منبع: روزنامه نود


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها