کد خبر: ۳۵۱۱۹۰
زمان انتشار: ۱۲:۰۸     ۲۸ آبان ۱۳۹۴
به گزارش پایگاه 598، علی پروین بعد از صحبت درباره تیم‌ملی و شرایط پرسپولیس در فصل جاری، از علاقه خود به بارسلونا کری خواندن برای ال‌کلاسیکو حرف زد.

 

پروین مثل همیشه بدون تعارف و رودربایستی حرف دلش را زد و به راحتی پاسخگوی سئوالات شد. حرف هایش پیش روی شماست:

 

* ‌بازی با گوام را دیدید؟

- از قبل هم گفته بودم این قبیل تیم ها در حد و اندازه ما نیستند و به آن می‌توان به عنوان یک بازی تدارکاتی خوب نگاه کرد. اگر این تیم ها را نبریم که دیگر باید فاتحه فوتبال کشورمان را بخوانیم.

 

* فکر می‌کنید تیم‌ملی به جام‌جهانی صعود کند؟

- خیلی راحت به جام‌جهانی صعود می‌کنیم. رقیب اصلی ما فکر کنم استرالیا است که تیم قرص و محکمی دارد. شاید هم تا حدودی کره جنوبی برای ما دردسرساز شود. آنها در این چند سال به گربه سیاه ما تبدیل شده‌اند اما در کل فکر می‌کنم این بار هم تیم‌ملی راهی جام‌جهانی می‌شود.

 

* ‌شرایط تیم‌ملی امید را چطور ارزیابی می‌کنید؟ ‌این تیم می‌تواند بعد از سال ها راهی المپیک شود؟

- تیم‌ملی امید طلسم چهل ساله را می‌شکند و راهی المپیک خواهد شد. با این تدارکاتی که برای تیم امید دیده‌اند و تلاش‌هایی که حبیب کاشانی می‌کند امیدوارم جوان‌های فوتبال ما راهی المپیک شوند. کادر فنی خوب و کاربلدی در تیم حضور دارند و امید زیادی به صعود تیم‌ملی دارم و همانطور که گفتم به المپیک صعود خواهیم کرد.

 

*‌ با تصمیم کی‌روش لیگ خیلی تعطیل می‌شود. شما با این تصمیمات موافقید؟

- نه به هیچ وجه موافق این همه وقفه نیستم. خیلی سخت است با این همه تعطیلی یک مربی بتواند بازیکنان خود را روی فرم نگه دارد. می‌بینید که صدای همه بابت این همه وقفه در بازی‌ها در آمده است. من مانده‌‌ام که چطور با این همه مخالفت مربیان و باشگاه‌ها چرا هر چه کی‌روش می‌گوید را گوش می‌کنند (!) همه جای دنیا تیم‌ها 48 ساعت قبل از بازی‌ها دور هم جمع می‌شوند اما ما برای دو بازی حدود بیست روز لیگ را تعطیل می‌کنیم. اگر بازی ها مرتب برگزار شود هم لیگ جذاب خواهد شد و هم بازیکنان از نظر بدنی در شرایط خوبی قرار می‌گیرند که این خودش به نفع تیم‌ملی است.

 

*‌ برسیم به پرسپولیس. چه ارزیابی از شرایط فعلی سرخپوشان دارید؟

- تا پرسپولیس خوب می‌شود لیگ را تعطیل می‌کنند. به نظرم تیم شرایط خوبی پیدا کرده است و فوتبال را خوب بازی می‌کند. متاسفانه تیم از داوری ضربه خورد و یک جام را خیلی راحت از دست داد. باید کادر فنی کاری کنند بعد از این اتفاق روحیه بازیکنان به شرایط ایده‌آل بازگردد.

 

* تیم آخر فصل چه جایگاهی را پیدا می‌کند؟

- فکر کنم بتواند سهمیه آسیا را بدست آورد و در میان سه تیم بالای جدول قرار بگیرد. پرسپولیس شرایط خوبی دارد و با گذشت زمان بهتر از این هم می‌شود.

 

* داوری‌ها خیلی به تیم ضربه زده است. در این باره صحبت کنید.

- به نظر من داوری‌ها عمدی نیست. اما اشتباهات زیاد است.

 

* دلیلش را چه می‌دانید؟‌

- به خاطر اینکه روحیه داور را می‌کوبند. وقتی داور از روحیه لازم برای داوری برخوردار نباشد چطور انتظار دارید به خوبی داوری کند (!)

 

* جهانبازی را بعد از اتفاقات بازی با ذوب‌آهن چهار جلسه محروم کردند.

- چه فایده‌ای دارد؟ مگر برای پرسپولیس جام می‌شود؟! نمی‌دانم چرا داور، دروازه‌بان پرسپولیس را اخراج کرد او خیلی با صحنه فاصله داشت و همه دیدند که توپ به سینه صادقی برخورد کرد.

 

* یک اتفاق بد در فوتبال ما دوباره افتاد و آن مربوط به شلاق خوردن ضیاء عربشاهی است. در این باره نظر شما چیست؟‌

- صد بار گفتم آقایان پیشکسوت احترام‌ هم را نگه دارید. شلاق خوردن عربشاهی جای تاسف دارد و کار درستی نبود. اگر پیشکسوتان با هم خوب باشند می‌‌توانیم فوتبال را نجات دهیم. جای سئوال دارد که پیشکسوتان با یکدیگر این همه دچار مشکل می‌شوند و با یکدیگر برخورد خوبی را انجام نمی‌دهند.

 

* فوتبال اروپا را هم پیگیری می‌کنید؟‌

- زیاد نه بازی های بارسا را می‌دیدم از وقتی که مسی مصدوم شد آن را هم نمی‌بینم و بی‌خیال بازی‌های بارسا شده‌ام.

 

* ال کلاسیکو را که حتما خواهید دید.

- صد در صد. مگر می‌شود ال‌کلاسیکو را از دست داد.

 

* کدام تیم می‌برد؟‌

- من طرفدار بارسا هستم و ال‌کلاسیکو برای این تیم است. بارسا برنده این بازی می‌شود و به نظر امسال هم سه جام را با هم می‌‌گیرد و سه‌گانه می‌کند.

 

* اما گواردیولا گفته بایرن این کار را انجام می‌دهد.

- اشتباه گفته سه جام امسال برای بارسا است و شک نکیند این اتفاق می‌افتد.

روزنامه نود


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها