کد خبر: ۳۵۱۲۱۶
زمان انتشار: ۱۳:۴۸     ۲۸ آبان ۱۳۹۴
سرمربی تیم ملی در فرودگاه امام خمینی (ره) با تمام ملی‌پوشان فوتبال کشورمان خداحافظی کرد.
به گزارش پایگاه 598، در زمان بازگشت تیم ملی به ایران یک معلول که برای دیدن کی‌روش و عادل فردوسی‌پور به فرودگاه امام خمینی (ره) آمده بود، دقایقی با سرمربی تیم ملی مشغول صحبت شد. این هوادار معلول وقتی دید که کی‌روش قصد مصاحبه ندارد از او خواست به خاطر وی و مردم صحبت کند، اما سرمربی تیم ملی تأکید کرد چون از فدراسیون نامه کتبی ندارد نمی‌تواند مصاحبه کند.

* نکته قابل توجه اینکه این معلول به کی‌روش گفت دوست دارد درسش را بخواند و فوتبال هم بازی کند و همچنین برای دیدن عادل فردوسی‌پور به فرودگاه آمده است که کی‌روش در پاسخ به وی گفت: تو هوش بالایی داری و حتماً پیشرفت می‌کنی. عادل فردوسی‌پور آدم خیلی خوبی است و امیدوارم بتوانی با او ملاقات کنی.

* چند هوادار در فرودگاه امام خمینی (ره) از کی‌روش و بازیکنان تیم ملی درخواست کردند که با آنها عکس سلفی بگیرند که به خواسته آنها جواب مثبت داده شد و کی‌روش به همراه شاگردانش دقایقی در فرودگاه امام خمینی (ره) مشغول عکس گرفتن با هواداران شدند.

* کی‌روش با وجود اصرار فراوان خبرنگاران حاضر نشد درباره اوضاع تیم ملی صحبت کند و به آنها می‌گفت وقتی از فدراسیون نامه کتبی بیاورند به سؤالات‌شان پاسخ خواهد داد.

* بازیکنان تیم ملی در فرودگاه از یکدیگر خداحافظی کردند و در ادامه نزد کی‌روش رفته و با او نیز خداحافظی کردند.

* کی‌روش بعد از اینکه با بازیکنان خداحافظی کرد و با هواداران عکس سلفی گرفت حدود 10 دقیقه با مارکار آقاجانیان جلسه خصوصی گذاشت و بعد از آن به همراه پیروانی راهی فدراسیون فوتبال شد.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها