کد خبر: ۳۵۱۴۱۸
زمان انتشار: ۱۲:۲۰     ۳۰ آبان ۱۳۹۴
قائم‌مقام دبیرکل جبهه پایداری گفت: دولت باید با توجه به شروط مقام معظم رهبری پیش از اجرای برجام از آمریکا تعهد مکتوب بگیرد.

به گزارش پایگاه 598، صادق محصولی قائم‌مقام دبیرکل جبهه پایداری در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، با اشاره به تأکیدات مکرر رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر لغو یک‌جا و یکباره تحریم‌ها پس از برجام، اظهار داشت: همانگونه که مقام معظم رهبری در نامه مشروط خود به رئیس جمهور بر لغو یکباره تحریم ها تاکید داشتند، دولت نیز باید با توجه به شروط رهبر معظم انقلاب برجام را اجرایی کند.

وی ادامه داد: کلیت موضوع ایران و آمریکا با برجام شروع نشده و قرار هم نیست که با برجام به پایان برسد و علت آن هم این است که آنها همیشه و در هر شرایطی به دنبال اهداف دیگری بودند.

قائم دبیر کل جبهه پایداری افزود: اگر از آمریکایی‌ها بصورت مکتوب تعهدات لازم گرفته نشود، آنها خلاف تعهد خود عمل خواهند کرد و تعجیل در اجرای برجام می‌تواند موجب خساراتی جبران ناپذیر به کشور شود زیرا در طول تاریخ،  آمریکا فقط بدعهدی کرده است.

محصولی تصریح کرد: دولت آمریکا ملت ایران را دشمن خود می‌دانند و ملت ایران نیز در طول تاریخ معاصر ضربات و آسیب های جدی از آنها دیده است و هرگز آنرا فراموش نخواهند کرد.

محصولی تاکید کرد: دولت باید با اتکا و توجه به توانایی‌های داخلی و استفاده از ظرفیت‌هایی داخلی که می‌توان آنها از بالقوه به بلفعل تبدیل کرد در جهت حل مشکلات مردم استفاده کند و تا بتوانیم با پیشرفت بیشتر کشور را به سمت تعالی، توسعه و رشد حرکت دهیم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها