کد خبر: ۳۵۳۱۸
زمان انتشار: ۰۱:۰۲     ۲۶ دی ۱۳۹۰
مجری تلویزیون ماهواره ای پارس: واقعا باعث تعجب است؛ چرا این دانشمندان که بی شک نابغه هستند، باید در سایت هسته ای که همیشه در معرض خطر قرار دارد کار بکنند؟!!!
جام نیوز، "علیرضا میبدی" مجری/کارشناس تلویزیون سلطنت طلب پارس جمعه 13ژانویه (23دی) در برنامه خود به ترور اخیر دانشمند هسته ای ایران (شهید مصطفی احمدی روشن) پرداخت.
وی در این رابطه اظهار داشت: «واقعا باعث تعجب است؛ چرا این دانشمندان که بی شک نابغه هستند، باید در سایت هسته ای که همیشه در معرض خطر قرار دارد کار بکنند؟[!] در مورد ترور این دانشمندان احتمالات مختلفی وجود دارد؛ یا قربانی طرح های اسرائیلی شدند یا قربانی دسته بندی های داخلی. مثل زمانی که "معمر قذافی" می خواست تمامی تأسیسات هسته ای خود را تحویل غرب بدهد. در آن مقطع زمانی، کسانی که در ایجاد تأسیسات هسته ای لیبی نقش داشتند با این امر مخالفت کردند اما توسط حکومت لیبی از صحنه روزگار محو شدند.»
وی افزود: «البته گاهی هم این ترورها به قصد معامله انجام می شود یعنی می خواهند تمام عناصری را که به نحوی در فعالیت هسته ای ایران نقش دارند، از صحنه حذف کنند. چه بسا یک جناح در داخل ایران دست به اینگونه عملیات می زند؛ یا اینکه یک جناح داخلی با همکاری سازمان های اطلاعاتی خارجی اقدام به این ترورها می کند.»

البته میبدی نگفت که اگر جای دانشمندان و نوابغ هسته ای ایران در تأسیسات هسته ای نیست، پس جای آن ها کجاست؟! احتمالا وی گمان می کند که نبوغ دانشمندان ایرانی هم از جنس نبوغ او و همکارانش در شبکه سلطنت طلب پارس است!!
باید یادآوری کنیم که تأسیسات هسته ای ایران اتفاقا از بالاترین استانداردهای امنیتی برخوردارند و حتی در مقابل تهدیدهای موشکی آمریکا و اسرائیل هم آسیب ناپذیر هستند. اصلی ترین عاملی که دانشمندان ایرانی را تهدید می کند، انحصارطلبی قدرت های استکباری و جنایت پیشگی جوخه های ترور آن هاست. بنابراین کسانی مثل میبدی که با آدرس غلط دادن تلاش می کنند انگشت اتهام را از سمت موساد و سیا و منافقین منحرف کنند، همکار رسانه ای سرویس های اطلاعاتی بیگانه در ترور ناجوانمردانه سرمایه های علمی ایران هستند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۵
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
UNITED STATES
۰۷:۲۰ - ۲۶ دی ۱۳۹۰
۱
۰
خرج زندگی خود میبدی را موساد و سیا میدهند نمیتواند که بر علیه ارباب حرف بزند . میبدی یکی از کثیف ترین و وطن فروشان است که اگر اربابان خرجش را ندهد در امریکا کارتون خواب خواهد شد چون تخصصی جز جاسوسی و نوکری ندارد او ریزه خوار دشمنان ایران است
پاسخ
ی.ر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۱۹ - ۲۶ دی ۱۳۹۰
۰
۰
حالا دو کلمه هم از مادر عروس شنیدیم!آمریکا نشسته ای و به قول خودتونی ها عشق و حال میفرمایید و چکمه های پاره و عطیقه ی اولیا حضرت و اعلی حضرت کوچک رو واکس میزنید و آب به آسیاب منافقین و کفار و جنایت کاران و دانشمندکشان میریزید گاه گداری هم افاضات میفرمایید.حتما فردا هم که ایران انشاالله بزرگترین قدرت جهان شد میگید کی بود کی بود ما نبودیم کی گفته کی شنیده!؟!
پاسخ
محسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۴۲ - ۲۶ دی ۱۳۹۰
۲
۰
آقای میبدی اصولا اعتقاد به داشتن دانشمند ندارند ایشون پادشاهانی رو دوست دارند که مثل ناصرالدین شاه کشورو بفروشند برند اروپا عشق و حال
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۰۱ - ۲۶ دی ۱۳۹۰
۳
۰
بله اگر مثل شما بی دین بودن الان تو انگلیس یا امریکا بودن
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۵ - ۲۶ دی ۱۳۹۰
۰
۰
آقاي ميبدي مخالفان نظام شاهناهي مثل مرد در ايران مخالفت كردندنه مثل شماك اصلا مشخصنيست كي هستين رفتين آمريكاو هارت و پوت ميكنين و مي خواهين ديگران تلاش كنند و شما برداشت شما كفتارين نه انسان خوائن هستين نه ايران دوست
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها