کد خبر: ۳۵۴۰۴۹
زمان انتشار: ۱۰:۳۷     ۱۷ آذر ۱۳۹۴
صدرا زاهد پور که به خاطر بخیه چانه اش و برخورد غیر اخلاقی در بیمارستان خمینی شهر خبر ساز شد، از سوی مسئولان وزارت بهداشت و درمان مورد دلجویی قرار گرفت.
به گزارش پایگاه 598، به نقل از سلامت آنلاین روز گذشته مهندس نادر عسکری، معاون فنی اداره نظارت امور درمان وزارت بهداشت به دیدار صدرا زاهدپور رفت و یک گوشی پزشکی به او هدیه داد .دکتر محمد آقاجانی معاون درمان وزارت بهداشت نیز امروز راهی اصفهان شد تا ضمن دلجویی از خانواده صدرا برای تحقیق بیشتر در مورد تخلف صورت گرفته با مسئولان ذیربط گفتگو کند

.گفتنیست جمعه هفته گذشته پسر بچه ای به نام « صدرا زاهدپور » به دلیل جراحت چانه به بیمارستان اشرفی اصفهانی خمینی شهر مراجعه و به صورت سرپایی و با بخیه زدن محل جراحت درمان می شود اما به دلیل ناتوانی خانواده این کودک برای پرداخت هزینه درمان، پزشک و پرستار به باز کردن بخیه های کودک اقدام و از درمان وی ممانعت کردند.

پیش از این، حمیدرضا طلوعی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به اینکه تخلف کادر پزشکی بیمارستان شهید اشرفی اصفهانی خمینی شهر به طور جد از سوی این دانشگاه در حال پیگیری است تصریح کرد: در این خصوص منتظر صدور حکم نهایی توسط دادگاه هستیم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
الهام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۲۵ - ۱۷ آذر ۱۳۹۴
۰
۰
این فقط باز کردن بخیه بود نهایت عفونت میکرد بعد خوب میشد هرچند کار خ زشتی بود.ولی لز اینا هزاران بار بدتر هست مثل ی نوزاد سالم فلج مغزی بشه بعد تا آخر عمرش باید زجر زجر و بدبختی بکشه. ن فقط خودش بلکه خانواده اش هم اونم فقط ب خاطر پول بیشتر ک الان ب..... میدن.شرمنده مردم کشورم ورهبر عزیزم ک کاری از دستان من بر نمیاد
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۴۳ - ۱۷ آذر ۱۳۹۴
۰
۰
ملت ايران شانس اوردن اين اقا دكتر شده والا به داعش مي پيوست با اين دلي كه ايشان دارد
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها