أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۵۴۰۵۵
زمان انتشار: ۱۱:۰۶     ۱۷ آذر ۱۳۹۴
رئیس مجلس در پاسخ به تذکر نماینده سیرجان به کمیسیون بهداشت مجلس مأموریت داد، موضوع مرگ برخی هموطنان کرمانی در اثر آنفولانزا را پیگیری کند.

به گزارش پایگاه 598، شهباز حسن‌پور نماینده مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی صبح امروز پارلمان در تذکری با استناد به ماده 110 آیین‌نامه داخلی مجلس خطاب به علی لاریجانی گفت: از یک انسان بزرگوار همچون حضرتعالی انتظار داشتیم صبح امروز در مورد مسائل حساس و فوری کشور در نطق پیش از دستور خود سخنانی را مطرح کنید.

وی افزود: بیش از 30 نفر ظرف 2 تا 3 روز گذشته مثل برگ خزان در استان کرمان از بین رفتند، اگر یک نفر در آن سر دنیا از بین برود همه بسیج می‌شوند و پیام می‌دهند.

حسن‌پور همچنین به رئیس مجلس و رئیس‌جمهور، گفت: در استان ما دارو گیر نمی‌آید و 10 نماینده این استان از روز گذاشته فریاد می‌زنند، اما به جای اینکه وزیر محترم روز گذشته به دانشگاه برود باید جلسه فوری تشکیل می‌داد و به موضوع فوت افراد بر اثر آنفولانزا در استان کرمان رسیدگی می‌کرد، آقای لاریجانی! لطفاً همین امروز کمیسیون بهداشت و درمان را مأمور کنید تا به کرمان بیایند و این موضوع را بررسی کنند، از هیأت رئیسه نیز درخواست دارم نماینده ویژه‌ای را به این استان بفرستد تا این موضوع را بررسی کند.

وی با اشاره به اخبار منتشر شده در رسانه ملی گفت: دیشب در صدا و سیما اعلام کردند که این بیماری از 6 سال گذشته وارد کشور شده و حالا جای سوال است که این پول‌هایی که برای مقابله با این موضوع گرفتند را چه کردند؟ باید پاسخ دهند که بودجه مربوط به سلامت کجا رفته است؟

علی لاریجانی رئیس مجلس در پاسخ به این تذکر این نماینده مجلس گفت: نکته‌ای که شما فرمودید را حتما هم به وزیر بهداشت تذکر می‌دهم تا هر چه زودتر پیگیری کند و هم از رئیس کمیسیون بهداشت و درمان می‌خواهم تا پیگیری این موضوع را به صورت جدی داشته باشد.


اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها