کد خبر: ۳۵۶۹۴۰
زمان انتشار: ۱۱:۳۸     ۰۷ دی ۱۳۹۴
ستاره هلندی بایرن مونیخ ناراحتی شدیدی خود را از جدایی گواردیولا از این تیم آلمانی اعلام کرد تا نشان دهد که احتمال جدایی او هم وجود دارد.

به گزارش پایگاه 598، روبن قبل از گواردیولا بازی‌های درخشانی را برای بایرن به نمایش گذاشته بود و توانست با این تیم قهرمانی در سه‌گانه را به دست آورد اما چون او بازیکن خودخواهی بود و زیاد تک روی می‌کرد بسیاری از رسانه‌ها نوشتند که جایی در تفکرات گواردیولا ندارد و باید به دنبال تیم بعدی خود باشد اما نه تنها سرمربی اسپانیایی بایرن مونیخ اجازه جدایی به این هافبک هلندی را نداد بلکه بهترین بازی‌ها را از او استخراج کرد و روبن دوران گواردیولا اگر با مشکلی به نام آسیب دیدگی مواجه نمی‌شد بهترین دوران خود را با این تیم آلمانی پشت سر می‌گذاشت.

 

روبن از جدایی گواردیولا ناراحت است و به صراحت اعلام کرد که جدایی این مربی اسپانیایی لکه ننگی برای بایرن است. او گفت: به صراحت بگویم جدایی گواردیولا یک لکه ننگ است. من واقعا ناامیدم و دلیلی ندارد که چنین چیزی را انکار کنم.

 

با این سخنانی که روبن بر زبان آورده این احتمال زیاد است که او هم مانند گواردیولا از بایرن جدا شد و با توجه به پیشنهادهای زیادی که از لیگ جزیره دارد راهی این لیگ شود و چه بسا شاگرد گواردیولا هم بشود. البته این بازیکن هلندی تجربه کوتاهی در چلسی داشت اما عملکرد خوبی در این تیم لندنی ارائه نکرد و در نهایت مجبور شد که به بایرن برود که بهترین دوران فوتبالی او به شمار می‌آید.

 

پیش از این هم فرانس بکن باوئر رئیس افتخاری باشگاه بایرن مونیخ ناراحتی خود را با جدایی گواردیولا اعلام کرده بود و او هم مانند آرین روبن از این جدایی به عنوان ننگ و عار سخن به میان آورده بود.

 

قرارداد گواردیولا با باشگاه بایرن تابستان 2016 به پایان می‌رسد و در نهایت او با این باشگاه آلمانی برای تمدید کردن قراردادش به توافق نرسید و آخرین فصل حضورش در لیگ بوندسلیگا را پشت سر می‌گذارد. او از دو تیم بزرگ شهر منچستر پیشنهاد دارد و به احتمال زیاد راهی یکی از این دو تیم می‌شود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها