کد خبر: ۳۵۶۹۸۵
زمان انتشار: ۱۴:۰۸     ۰۷ دی ۱۳۹۴
تولد یک نوزاد از شهر هرات در مسیر جاده هرات ـ مهریز و حضور خودروی حامل این نوزاد در اورژانس و تا نزدیکی‌های اتاق زایمان به سوژه جالبی در شبکه‌های اجتماعی یزد تبدیل شده است.

به گزارش پایگاه 598، حکایت نوزاد هراتی که خودروی حامل او تا اورژانس و نزدیک اتاق زایمان هدایت شد، از آنجا آغاز شد که این نوزاد برای تولد عجله کرد و به جای بیمارستان در یک پراید در میانه‌های راه هرات ـ مهریز به دنیا آمد.

مادر این نوزاد که باید خیلی سریع به اتاق زایمان منتقل می‌شد و از آنجا که نقل و انتقال نوزاد و مادر نیز به دلیل سرمای هوا ممکن بود مشکل‌ساز شود، سبب شد تا کارکنان بیمارستان فاطمه الزهرا (س)، خودروی مادر و نوزاد تازه متولد شده را در رمپ اورژانس قرار دهند.

کارکنان بیمارستان برای حفظ حریم شخصی مادر و نوزاد، به سرعت شیشه‌های خودرو را با پتو پوشانند و خودرو را تا فضای داخلی اورژانس هدایت کردند.

این اقدام کارکنان سبب شد تا نوزاد و مادر هر دو به سلامت و بدون کمترین مشکلی به اتاق زایمان برسند.

حال مادر و نوزاد اکنون خوب است و به گفته روابط عمومی بیمارستان فاطمه الزهرا (س)، فردا هر دو از بیمارستان ترخیص خواهند شد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۱ - ۰۷ دی ۱۳۹۴
۰
۰
آفرین بیمارستان و کارکنانش
پاسخ
ایرانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۱ - ۰۸ دی ۱۳۹۴
۰
۰
آفرین به این کادر بیمارستان و کلا پزشکان و ..... که چنین کار خدا پسندانه انجام دادند خدا خیرتان بدهد مطمئن باشید که این عمل نزد خدای متعال بدون پاداش نخواهد ماند
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها