کد خبر: ۳۵۷۸۱۸
زمان انتشار: ۰۹:۳۶     ۱۴ دی ۱۳۹۴
در چارچوب آخرین دیدار هفته هجدهم لالیگا، تیم های رئال مادرید و والنسیا در ورزشگاه مستایا به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان رئال مادرید 10 نفره برابر والنسیا متوقف شد.

به گزارش پایگاه 598،  در شر ایطی که بارسلونا در مدعی قهرمانی درلالیگا روز گذشته با نتیجه ی تساوی بدون گل برابر اسپانیول در دربی کاتالونیا متوقف شده بود بهترین فرصت برای رئالی ها بوجود آمد تا در صورت پیروزی برابر ولنسیا بتواند فاصله ی خود را بارسلونا کاهش دهد و این اختلاف امتیاز را به حداقل برساند.

در جریان این دیدار پرحاشیه، ابتدا در دقیقه 18 کریم بنزما رئال مادرید را از میزبان خود پیش انداخت. در دقایق پایانی نیمه نخست دنی پارخو از روی نقطه پنالتی کار را به تساوی کشاند. 

دقیقه 69 متئو کواچیچ با بی‌تجربگی روی بازیکن والنسیا مرتکب خطایی شدید شد و داور او را با کارت قرمز از زمین اخراج کرد. رئال با وجود ده نفره شدن بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت و در دقیقه 82 با گل گرت بیل از حریف خود مجددا پیش افتاد؛ اما این برتری دوامی نداشت و پابلو آلکاسر برای والنسیا گل زنی کرد تا امتیازات در مستایا تقسیم شود.

 رئال مادرید با کسب این یک امتیاز 37 امتیازی شد و در همان رتبه سوم باقی ماند. والنسیا نیز  با 23 امتیاز در رتبه دهم جدول جای گرفت.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها