کد خبر: ۳۵۸۵۳۰
زمان انتشار: ۰۰:۰۱     ۱۹ دی ۱۳۹۴
همزمان با اعلام نتایج تایید صلاحیت ثبت نام کنندگان انتخابات مجلس شورای اسلامی دکتر وحید یامین پور با اعلام خبر قطعی حضورش از حوزه انتخابیه قم اظهار داشت: واکنش های مثبت بسیاری از جوانان مومن و انقلابی قم و اقبال جوانان انقلابی، تردیدها را برطرف کرد.
به گزارش پایگاه 598، همزمان با اعلام نتایج تایید صلاحیت ثبت نام کنندگان در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دکتر وحید یامین پور در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی خبر قم با اعلام خبر قطعی حضورش از حوزه انتخابیه قم در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در روزهای گذشته به دنبال انتشار خبر ثبت نام بنده از حوزه انتخابیه قم با واکنش های مثبت بسیاری از جوانان مومن و انقلابی قم روبرو شدم که اقبال جوانان انقلابی تردیدها را برطرف کرد.

این استاد دانشگاه با اشاره بر جایگاه ویژه قم در انقلاب اسلامی بیان نمود: قم باید در حمایت از ولایت و اصول انقلاب پیشرو و الهام بخش باشد و اجازه ندهد برخی با سستی و مواضع چند پهلو در مسیر انقلاب اختلال ایجاد کنند.

وحید یامین پور افزود: امیدوارم با عنایت حضرت حق و دعای حضرت فاطمه معصومه( سلام الله علیها) تاثیری هر چند اندک در رونق گفتمان انقلاب اسلامی و تقویت جناح مومن فرهنگی در این شهر مقدس که ام القرای جهان تشیع است را داشته باشم.

کارشناس عرصه فرهنگی و رسانه ای جبهه انقلاب اسلامی گفت: از همه همرزمان و یاران انقلابی دعوت می کنم به صف یاران جوان ولایت در قم المقدسه بپیوندند.

لازم به ذکر است دکتر وحید یامین پور که در سابقه فعالیت های علمی خود عضو هیات علمی دانشگاه و دکتری حقوق و همچنین ریاست پژوهشگاه فرهنگ و هنر اسلامی را دارد در پس از ثبت نام از حوزه انتخابیه قم درباره علت ثبت نام خود ار قم در جمع خبرنگاران بیان داشته بود: مدتی است که برای درس و بحث به قم آمده ام و در قم ساکن می باشم و تقریبا قمی به حساب می آیم، بنده به نمایندگی از حزبی کاندیدا نشده ام و تلاش می کنم اقبال مردم به جریانی که مبانی انقلاب را نادیده گرفته است کمتر شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها