أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۶۰۵۶۳
زمان انتشار: ۱۴:۰۶     ۰۱ بهمن ۱۳۹۴
وزیر امور خارجه:
​دکتر ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در برنامه نگاه یک که در ارتباط با برجام و دستاوردهای حاصل از آن سخن می گفت بر خروج بانک صادرات ایران از تحریم ها تاکید کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، وزیر امور خارجه با اشاره به دستاوردهای مهم و با ارزش اجرای برجام گفت: با پيگيري ها و مذاكراتي كه در جريان است یقین دارم که بانک صادرات ایران  نيز از تحریم خارج می شود.

 وزیر خارجه با اشاره به اینکه بانک هایی که در برجام نام آن ها ذکر شده بود با اجرای برجام از لیست تحریم ها خارج شده اند و بانک سپه و بانک صادرات كه به دلایل غیر هسته ای تحریم شده در تحريم مانده بودند، كه ما توانستیم در جریان این مذاکرات بانک سپه را نیز از لیست تحریم ها خارج کنیم كه اين موضوع در مورد بانك صادرات ايران نيز اتفاق خواهد افتاد.

وی در پاسخ به اینکه موضوعات دیگری هم هستند که خارج از بحث هسته ای پیگیری شود گفت: در این چارچوب تنها بحث بانک صادرات و بانک سپه بود که بانک سپه خوشبختانه خارج شد و می ماند بانک صادرات که سعی داریم آن را هم خارج کنیم و موضوع دیگری خارج از برجام وجود ندارد.

شايان ذكر است بانك صادرات ايران به عنوان بانکی خوشنام و ریشه دار که دارای اعتبار بین المللی است با بازگشت مجدد به فعالیت های بین المللی می تواند بیشترین بهره را از گشایش و موقعيت فرارو كسب نمايد. بانک یاد شده که از سال ١٣٤٠ شروع به فعالیت در خارج از مرزهای ایران زمین نموده با داشتن ٢٢ شعبه در خارج از کشور و٤ بانک مستقل بزرگترین شبکه بانکی در بین بانکهای ایرانی در عرصه بین الملل را در اختیار دارد به عبارتی حدود ٥٠ درصد از توانمندی های شبکه بانکی در خارج از کشور مربوط به این بانک می باشد که این امر فرصت ایفاي نقش برجسته ای را برای بانک، سهامداران و مشتریان فراهم نموده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها