کد خبر: ۳۶۰۷۲۹
زمان انتشار: ۱۲:۰۳     ۰۳ بهمن ۱۳۹۴
آرسن ونگر، سرمربی آرسنال عنوان کرد که خرید پتر چک، گلر این تیم که یکی از بهترین بازیکنان این فصل توپ‌چی ها بوده،‌از سخت ترین خریدهایی بوده که تا به حال انجام داده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ورزش سه: پس از اختلافات به وجود آمده بین شزنی و ونگر و همچنین عملکرد نامطمئن اوسپینا، آرسنال در تابستان پتر چک را با 10 میلیون پوند از چلسی جذب کرد. با این حال، ونگر عنوان کرد که جذب او یکی از سخت‌ترین تصمیم‌هایی بوده که تا به حال گرفته است.

او گفت:" تصمیم خیلی خیلی سختی بود زیرا من به اوسپینا اطمینان داشتم. به نظرم اوسپینا گلری است که خیلی کمتر از شایستگی هایش دیده شده است،‌مخصوصا در انگلیس. ولی جذب چک از آن دسته موقعیت‌هایی بود که می‌گفتیم «مشخصا این انتقال باید صورت بگیرد» و همچنین «اگر صورت نگیرد اشتباه کرده ایم». یک چیز مشخص است و آن این است که شما به یک گلر درجه یک نیاز داریم. بارها گفته ام که این پست به خوبی مورد توجه قرار نمی‌گیرد.او وضعیت دروازه را آرام کرده،‌خیلی خوب با مدافعین درارتباط است،‌در پیش بینی هم عالی کار می‌کند. او از آنهاییست که مربی خوبی خواهد شد. بهترین پست برای مربی شدن دروازه بانی است زیرا حرکتی ندارد و همه چیز را زیر نظر دارد. او دوربین پشت تیم است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها