کد خبر: ۳۶۳۶۵۷
زمان انتشار: ۱۳:۴۲     ۲۵ بهمن ۱۳۹۴
این استاد دانشگاه با بیان اینکه از نظر من در عین حال دکتر احمدی نژاد مرتکب خطاهایی نیز شده است، گفت: دشمنان احمدی نژاد از سر کینه توزی و حسادت به برجستگی ها و محبوبیت او، به بهانه همین خطاها در پی دنبال نابود کردن رئیس جمهور سابق و حذف او از تاریخ انقلاب هستند که البته غیر ممکن است. وحید یامین پور با تاکید بر اینکه هیچ کس نمی تواند راه بازگشت احمدی نژاد به صحنه خدمت را سد کند، خاطرنشان کرد: بر اساس نظرسنجی های مخالفان دولت های نهم و دهم، محمود احمدی نژاد همین امروز نیز محبوب ترین شخصیت سیاسی ایران است.

به گزارش پایگاه 598، دکتر وحید یامین پور در گفت و گو با خبرنگار دولت بهار درقم با بیان اینکه نیروی های انقلاب اسلامی از اختلاف لطمه دیده اند، گفت: در حال حاضر دشمنان بزرگی داریم و فرصتی برای طرح اختلافات وجود ندارد، بلکه باید یکدیگر را تقویت کنیم.

کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه قم، با اشاره به اینکه عده ای برای نابود کردن احمدی نژاد، زمین بازی تعریف کردند، اظهار کرد: دکتر احمدی نژاد، ذخیره نظام و انقلاب است و بنده ایشان را سرباز ولایت می دانم. 

این استاد دانشگاه با بیان اینکه از نظر من در عین حال دکتر احمدی نژاد مرتکب خطاهایی نیز شده است، گفت: دشمنان احمدی نژاد از سر کینه توزی و حسادت به برجستگی ها و محبوبیت او، به بهانه همین خطاها در پی نابود کردن رئیس جمهور سابق و حذف او از تاریخ انقلاب هستند که البته غیر ممکن است. 

دکتر وحید یامین پور با تاکید بر اینکه هیچ کس نمی تواند راه بازگشت احمدی نژاد به صحنه خدمت را سد کند، خاطرنشان کرد: بر اساس نظرسنجی های مخالفان دولت های نهم و دهم، محمود احمدی نژاد همین امروز نیز محبوب ترین شخصیت سیاسی ایران است.

وی در پاسخ به سوالی درباره اظهار نظر اخیر غلامعلی حداد عادل مبنی بر اینکه فتنه و انحراف خط قرمز ائتلاف اصولگرایان است، گفت: بنده به صورت مستقل کاندیدا شده ام. خط قرمز بنده نیز فتنه و انحراف است اما باید معلوم کرد مصادیق فتنه و انحراف چیست؟ اگر منظور آقای حداد عادل از انحراف، دکتر احمدی نژاد است، باید از ایشان استنطاق کرد.

کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه قم با بیان اینکه احمدی نژاد هر گاه همگام با شاخص ها قدم بردارد، مالک اشتر است و پرچم در دست اوست، اظهار کرد: امروز کسانی که روزگاری هاشمی رفسنجانی را عالیجناب سرخپوش لقب دادند به او سجده می کنند و در باطل خود متحدند، در چنین شرایطی نیروهای انقلاب نمی توانند متفرق باشند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۶
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
سیدجعفر
-
۱۳:۵۱ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۴
۱
۳
احمدی نژاد از قشر مردم است و هیچ وقت خدمات او از یاد مدم مستضعف نخواهد رفت گیرم یک عده از روی غرض ورزی حرف هایی بر زبان آورند
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۹ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۴
۱
۲
درودبراحمدی نژاد.غیورمردایران.خالص ومخلص درراه خدا وبندگان محروم خدا.ابرمردایران واسلام.
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۶ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۴
۱
۱
خدارا شاکرم که هنوز دربین چهره های این کشور کسانی مثل دکتر یامین پور عزیز هستند که با انصاف با خادم مظلوم ملت رفتار کند.مظلومی که هرکس هرجور توانست و میتواند خدماتش را نادیده گرفته و ضربه ای به ایشان میزند.
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۰ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۴
۱
۱
بدون شک یکی از دولتهای چپاولگر تاریخ دولت ایشان بود والبته بایدهم مورد حمایت امثال یامین پور باشد وانشالله برای همیشه به تاریخ پیوستنددولت پاکدستان
پاسخ
محمد حسنی
Iran, Islamic Republic of
۰۶:۳۰ - ۰۶ اسفند ۱۳۹۴
۰
۰
به نظرم ایران کشور بسیار بزرگیه و واقعاً نمیشه گفت کی رئیس جمهور بعدیشه، چون خیلی سلیقه های مختلف و استعدادهای گوناگون داخلش هست ولی من که به شخصه خواب اومدن مجدد دکتر احمدی نژاد رو میبینم.
ضمناً خطاب به دوستمون که گفتن احمدی نژاد چپاولگره، باید بنویسم احتمالاً منظور ایشون همون باغات پسته و دختر و پسر فتنه گر و مادر شونه دیگه...
پاسخ
جواد
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۴ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۴
۰
۰
آفرین بر آقای محمد حسنی . محبوبیت در قلب ثروتمندان ومتکبرین که در زمان شاه هم بود ولی این انقلاب بدست محرومین ومستضعفین پیروز شد ودر جنگ هشت ساله همین مستضعفین بودند که پای کار دفاع از انقلاب ایستادند نه ثروت پرستان متکبر الان هم عشق به احمدی نژاد در اعماق قلب همین طبقه جا خوش کرده وبا تخریب واتهام دزدی هم بیرون نمی رود .قابل توجه بعضیا بخدا مردم شعور دارند می دونند که کی چپاول کرد ودر مقابل زورگویان دنیا تا کمر خم شد. درود بر قهرمان وحاکم برقلب مستضعفان دکتر احمدی نژاد
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها