کد خبر: ۳۶۴۹۲۹
زمان انتشار: ۱۴:۱۵     ۰۳ اسفند ۱۳۹۴
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: «به رحمتی تبریک می گویم که تنها دروازه بانی است که به عابدزاده شباهت دارد.»
به گزارش پایگاه 598، نیما نکیسا درباره انتقاداتی که نسبت به عملکرد دروازه بان ازبکستانی پرسپولیس مطرح می شود اظهار داشت: «به اعتقاد من پرسپولیس در زمینه جذب لوبانف عجولانه تصمیم گرفت البته با توجه به شرایطی که در روزهای وضعیت نامشخص مکانی برای پرسپولیس به وجود آمده بود کار غیر از این هم نمی شد انجام داد اما حالا که سوشا مشکلش برطرف شده بهتر است که از مکانی درون دروازه پرسپولیس استفاده شود.»

 

وی افزود: «در گفتگویی که با برانکو داشتم این موضوع را به او منتقل کردم. البته باید گفت که در این مدت از لوبانف کار خاصی ندیده ایم. جمع کردن توپ های عادی یا مشت کردن توپ ساده کاری است که من پیشکسوت هم با این سن و سالم می توانم انجام دهم. دروازه بان زمانی ارزش هایش را نشان می دهد که گلی را نجات بدهد یا حرکتی عجیب و غریب درون دروازه داشته باشد.»

 

دروازه بان اسبق تیم ملی در جام جهانی 1998 فرانسه در همین ارتباط اشاره به بازی مهدی رحمتی درون دروازه تیم استقلال داشت و گفت: «جا دارد به مهدی رحمتی تبریک بگویم. او با راندمان بالای کاری که ظرف این سال ها داشته به جرات بادوام ترین دروازه بان ایران بوده است. او خیلی خوب توانسته خودش را در سطح اول فوتبال حفظ کند و مثل خیلی ها از جمله نیما نکیسا نبوده که در برهه ای بیاید و بدرخشد و برود.»

 

نکیسا ادامه داد: «شاید او تنها دروازه بانی باشد که از این نظر به عابدزاده شباهت دارد. عابدزاده هم چنین شرایطی را داشت ولی سایر دروازه بانان به رغم قابلیت های خوبی که داشته اند تنها در برهه ای درخشیدند که یکی از آنها هم خود من بودم. مهدی رحمتی از این نظر می تواند یک الگوی خوب برای نسل جدید دروازه بانی ایران باشد.»

 

پیشکسوت پرسپولیس درباره گلی که لوبانف از سایپا دریافت کرد خاطرنشان ساخت: «در صحنه ورود توپ به دروازه پرسپولیس به اشتباه پشت به زمین و رو به دروازه ایستاد. کاری که هرگز یک دروازه بان نباید انجام دهد. دروازه بان باید حداقل یک شانه اش رو به زمین باشد و اگر لوبانف با این وضعیت به سمت توپ می رفت شاید شانسش برای دفع توپ به مراتب بیشتر می شد.»

 

وی تاکید کرد: «البته باید این نکته را هم اضافه کنم که به نظر می رسید در آن صحنه روی لوبانف هم خطا صورت گرفت که برانکو هم در این زمینه با من هم عقیده بود. در مجموع فکر می کنم با بازگشت سوشا مکانی ظرف تعطیلات پیش رو این دروازه بان می تواند با انجام یک دوره تمرینات فشرده بار دیگر به دروازه بان اول پرسپولیس تبدیل شود. این نکته را به برانکو هم گفتم.»

 

نکیسا در پایان درباره وضعیت فعلی تیم پرسپولیس گفت: «به برانکو تبریک می گویم. پرسپولیس این روزها خیلی خوب و زیبا بازی می کند. این تیم با داشتن جوانانی که همگی تاکتیک پذیر هستند قطعا اگر برای فصل بعد حفظ شوند می تواند نتایج خیره کننده ای در لیگ آینده از خود برجای بگذارد. امیدوارم سال جدید برای همه مردم ایران سالی پر از خیر و برکت باشد. همچنین برای تیم پرسپولیس و طرفداران آن توام با قهرمانی و شادی های فوتبالی.»

کاپ


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها