أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۶۵۱۳۵
زمان انتشار: ۱۵:۱۲     ۰۴ اسفند ۱۳۹۴
امیرآبادی ­فراهانی:
امیر آبادی اظهار داشت: نماینده باید شفافیت مالی داشته باشد ؛ نیامده­ایم سر مردم گلاه بگذاریم؛ ما اصولگراییم؛ اصول واقعی ما راه امام، آرمان­های انقلاب، ارزش­های ملت و دفاع از حقوق شماست؛ قم، شهر انقلاب بصیرت است و جای منافقین نیست.

به گزارش پایگاه 598، احمد امیرآبادی­ فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی و کاندیدای دهمین انتخابات دوره مجلس دیشب در گردهمایی اصولگرایان استان قم که در مسجد امیرالمؤمنین(ع) قم برگزار شد، خاطرنشان کرد: چهار سال در بدترین شرایط کشور نماینده شما مردم قم بودیم و سعی کردیم با تمام توان از آرمان­های امام راحل و ولایت و خون شهدا دفاع کنیم.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخن رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: در روزهای اولی که خدمت رهبر معظم انقلاب رسیدیم، فرمودند که به طور منظم و مؤثر در مجلس حضور یابید که در طول این چهارسال حجت­الاسلام والمسلمین آشتیانی و اینجانب حتی یک دقیقه در صحن و کمیسیون­های مجلس شورای اسلامی تأخیر نداشتیم و همچنین سعی کردیم از مؤثرترین نمایندگان باشیم.

وی به نقش مؤثر حجت­ الاسلام والمسلمین آشتیانی در مجلس شورای اسلامی پرداخت و تصریح کرد: بیانیه­ هایی که ایشان در طول این چهارسال در مجلس صادر کرد، وزیر ممکلت را به زیر کشید، آیا این برای مردم قم مهم نیست؟ ایشان با یک بیانیه رأی40 الی 50 نماینده را تغییر داد و وزیر علوم را به استیضاح کشید.

امیرآبادی­ فراهانی با بیان این­که شأن مردم این شهر را همیشه حفظ کردیم، گفت: مراجعاتی که به حجت­ الاسلام والمسلمین آشتیانی در صحن علنی مجلس می­شد، مراجعات ویژه ای بود؛ مجلس به یک مجتهد و فقیه حتما به چنین افرادی نیاز دارد و این کشور جمهوری اسلامی است بر اساس احکام دین و شریعت اداره می شود. در مجلس نمایندگان به حجت­الاسلام والمسلمین آشتیانی رجوع می­کردند و نظر رأی ایشان را می­پرسیدند.

وی درباره دفاع از حقوق مردم یادآور شد: در طول هفته کارمان قانون­گذاری و نظارت بود و موارد متعددی تذکرات و سؤال بود که مطرح می شد و برای ما دولت ها فرقی نمی­کنند و ما وکیل مردم هستیم، نه دولت؛ و ما باید از حقوق مردم دفاع کنیم.

امیرآبادی­ فراهانی به نقش حجت الاسلام والمسلمین آشتیانی نماینده قم در تصویب قانون امر به معروف اشاره و خاطرنشان کرد: در این مدت اکثر روزها حجت­ الاسلام والمسلمین آشتیانی صبح زود در تصمیم گیری­ها باید به مجلس می­رفت و در تصمیم گیری های کلان کشوری نقش داشت و قانون امر به معروف حاصل زحمات بزرگانی از جمله ایشان است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی درباره اهمیت شخص انتخاب شونده از سوی مردم قم اظهار داشت: یک روز در مجلس می­خواستند برای قانون امر به معروف نماینده­ای برای شورای امر به معروف کشور انتخاب کنند، بنده به ایشان گفتم که شما زحمت کشیده­اید و کاندیدا این شورا شوید و ایشان گفت که کمیسیون فرهنگی ایشان را معرفی کردند؛ مردم قم باید چنین نماینده ای داشته باشند.

وی با بیان اینکه وظیفه نمایندگان قانون­گذاری و نظارت است، تصریح کرد: روزهای یکشنبه تا چهارشنبه که قانون گذاری است و در مجلس هستیم، نامه­های تأثیرگذاری امضا شده است و به عنوان مثال بابک زنجانی با امضای ما دستگیر شد؛ روزهای پنجشنبه که به قم می­آمدیم، به نظارت می­پرداختیم و مکان­های مختلف نظارت و سرکشی می­کردیم؛ نقش آفرینی ما باید قانونگذاری و نظارت باشد و مردم از نمایندگان قانون گذاری و نظارت بخواهند و نماینده خود باید پاک باشد تا بتواند نظارت کند.

امیرآبادی­ فراهانی به نظارت نمایندگان قم در مجلس نسبت به دستگاه­های اجرایی پرداخت و گفت: بر دستگاهی­های اجرایی استان نظارت کردیم، اما در عزل و نصب­ها دخالت نکردیم و هر کسی که نصب و عزل کرده، خود باید جوابگو باشد و وظیفه نماینده قانون­گذاری است؛ نماینده باید ارزش­های ملت را حفظ کند و برای مردم کار کند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: بررسی شود که در طول چهارسال نمایندگی بنده یک نفر از فامیل­های خود را در دستگاه­های قم مشغول به کار نکرده ام و سعی کردیم سالم زندگی کنیم؛ ایستادن در مقابل یک وزیر، سلامت اقتصادی و اخلاقی و اجتماعی می خواهد.

وی درباره پیگیری مشکلات قم توسط نمایندگان این استان یادآور شد: پنج­شنبه­ها پیگیر مشکلات مردم بودیم؛ به همراه حجت­الاسلام والمسلمین آشتیانی به دامشهر، قطب اقتصادی قم رفتیم و مردم گفتند که آب و گاز نداریم و این مشکل را حل کردیم.

امیرآبادی­فراهانی با اشاره بی انصافی هایی که توسط برخی از افراد نسبت به نمایندگان قم صورت می گیرد، تصریح کرد: آیا بی انصافی نیست که برخی این روزها در مجالس حضور می یابند که مسائلی را مطرح کنند؟ یک نماینده مجلس برخی کارها را خود انجام می دهد و برخی را با همکاران استانی و و برخی را دولتی ها؛ ما تقسیم کار کردیم.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی درباره پروژه آب رسانی به قم گفت: آب قم یک مسأله بود که رهبری 230 میلیون یورو برای آب قم تخصیص دادند و اکثر بودجه آن در طول هشت سال دولت نهم و دهم تخصیص داده شد و پیشرفت پروژه مشخص است.

وی درباره پشت پرده های این پروژه خاطرنشان کرد: آیا نماینده­ای که با دولت زاویه داشته، برای قم بودجه گرفته است؟؛ احمدی­نژاد می­گفت دیگه برای آب قم بودجه نمی دهم و من بدهم به اسم شخص دیگری تمام شود؟ حجت­الاسلام والمسلمین آشتیانی با ایشان صحبت کرد و احمدی نژاد گفت که پول می­دهم به شرطی که در تلویزیون قم بگویید من دادم؛ حجت­الاسلام والمسلمین آشتیانی گفت من چنین کارهایی را نمی توانم انجام دهم، این اخلاص یک نماینده است. آنوقت برخی توی شهر راه می افتند و کارهایی را می کنند که چندان شایسته نیست.

امیرآبادی­ فراهانی در ادامه گزارش فعالیت­های دو تن از نمایندگان قم در مجلس گفت: به همراه حجت­الاسلام والمسلمین آشتیانی به 150 روستای قم رفتیم و به مشکلات رسیدگی کردیم و مساجد قم را رفتیم و تا توانستیم سعی کرده ایم که در خدمت مردم باشیم.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بنده و حجج اسلام والمسلمین آشتیانی و ذوالنور می­گوییم که اگر دولت به فکر مشکلات اساسی مردم باشد، معیشت، اشتغال، بی­کاری جوانان، رکود، اعتیاد و طلاق، اگر دولت در صدد حل مشکلات مردم بر آید، ما با تمام قوا کمک خواهیم کرد؛ اگر دولت به دنبال حاشیه سازی، از بین بردن ارزش ها و رابطه با  آمریکا باشد و به مسائل فرعی بپردازد، مطمئن باشید با تمام قوا در مقابل دولت خواهیم ایستاد.

وی با بیان این­که با اشرافی گری مخالف هستیم، اظهار داشت: آمده­ایم بگوییم با تجمل گرایی، اشرافی­گری مخالف هستیم و مبارزه می­کنیم و ساده­زیست هستیم و راه شهدا را ادامه می­دهیم و اموال خود را در سایت مجلس اعلام کرده­ایم و قابل مشاهده است؛ تخریب­مان هم می­کنند؛ مردم بدانند ما برای دین خون دادیم و نمی­گذاریم دست نااهلان بیفتد.

امیرآبادی­ فراهانی با بیان این که نماینده باید مواضع خود را نسبت به تمامی مسائل به صورت شفاف بیان کند، تصریح کرد: نماینده باید شفاف باشد و شفافیت مالی داشته باشد و نماینده مردم قم باید مواضعش شفاف باشد و مردم آگاه هستند و دنیایی که مردم متوجه نبودند، تمام شده و یا مواضع نماینده را در رابطه با مقاومت، آمریکا، رکود، اشرافی­گری، اصلاح طلب­بودن و اصولگرا بودن، بخواهید؛ نیامده­ایم سر مردم گلاه بگذاریم؛ ما اصولگراییم؛ اصول واقعی ما راه امام، آرمان­های انقلاب، ارزش­های ملت و دفاع از حقوق شماست؛ قم، شهر انقلاب بصیرت است و جای منافقین نیست.

وی ضمن هشدار به مسؤولان استانی گفت: به مسؤولان اجرایی استان و مسؤولان اجرایی انتخابات می گوییم که بی طرفی خود را اعلام کنید و بنده و حجت­الاسلام والمسلمین آشتیانی به عنوان نماینده وظیفه داریم که از حقوق تمامی نمایندگان در این شهر تا 7 اسفندماه دفاع کنیم؛ به نمایندگان ما در جلسه گفتند که کسی حق ندارد از چهار راه بازار تا میدان شهدا دفتر تبلیغاتی و ستاد برپا کند، چرا به فلان کاندیدا اجازه چنین کاری را دادید؟

امیرآبادی­ فراهانی با بیان اینکه ما با عقلانیت صحبت می­کنیم و اهل احساس هم نیستیم، خاطرنشان کرد: حزب­اللهی عاقل است و با عقل خود دارد کشور را اداره می کند؛ حزب اللهی پیرو رهبری آگاه، بصیر، شجاع، عادل و با تدبیر است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: ما می­خواهیم پاک و سالم به مجلس برویم؛ تا بتوانیم با سلامت از ارزش های ملت دفاع کنیم؛ ما آمده­ایم عدالت در کشور برقرار شود و رهبر ما سید علی است و شجاع؛ امیدواریم مسؤولان اجرایی انتخابات قم دقت لازم را داشته باشند.

منبع: رسا


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها